Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-15, 17:39   #121
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Vær så snill og si at du tuller. Hvis fotball (eller å se fotball live og ikke i reprise, vi lever faktisk i 2015) er viktigere enn oppfølging av egne unger, burde man virkelig, virkelig ikke fått barn.
Jeg undertrykker en lyst til å rødprikke.

Du er så teit at det er helt utrolig!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 17:50   #122
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Du er så teit at det er helt utrolig!

Fotballidioter som mener at foreldremøter, bursdagsbesøk og hva_har_du skal flyttes på når det går en "viktig" kamp har ingen injurierende kraft, whatsoever. Utspillet bryr meg med andre ord mitt i ryggen, eller litt nedenfor.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 18:00   #123
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme sted som folk som stadige vekk trekker "du burde ikke hatt barn"-kortet bryr meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 18:04   #124
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotballidioter som mener at foreldremøter, bursdagsbesøk og hva_har_du skal flyttes på når det går en "viktig" kamp har ingen injurierende kraft, whatsoever. Utspillet bryr meg med andre ord mitt i ryggen, eller litt nedenfor.

*midt i ryggen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 18:09   #125
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er tydeligvis så oppgitt at jeg har gitt rettskrivingen på båten også.

Gammel 27-08-15, 18:19   #126
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er i godt selskap, rine.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 18:57   #127
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Gammel 27-08-15, 19:03   #128
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare tenker på hvor MANGE som har sett på den reklamen før den er klistret opp. Er det ingen som kan de enkleste regler?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 19:15   #129
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den understreker jo poenget godt, da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 21:07   #130
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vær så snill og si at du tuller. Hvis fotball (eller å se fotball live og ikke i reprise, vi lever faktisk i 2015) er viktigere enn oppfølging av egne unger, burde man virkelig, virkelig ikke fått barn.
Jeg undertrykker en lyst til å rødprikke.

Eg tulle ikkje på en flekk. Det handle ikkje om å ikkje følge opp sine barn men om å uttrykke ønske om å kunne kombinere. :raus:

Og å foreslå å sjå fotball i reprise har ingenting med 2015 å gjere. Det har med total mangel på forståelse for en lidenskap.

Men for all del, prikk i vei, gleda over fotball er verdt en rødprikk.

Gammel 27-08-15, 21:11   #131
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Har dere ikke muligheten til å ta opp ting dere vil se på Tv der du bor, kanskje? Og så synes jeg det er helt fantastisk respektløst overfor skolen å be om at de flytter møtet pga en fotballkamp. En fotballkamp!

Gammel 27-08-15, 21:14   #132
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som ser Dortmund-Odd?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 21:14   #133
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om det er fotball eller ikke er jo likegyldig, det er noe - hva somhelst - noe som du liker og ønsker å få med deg som du mener er viktigere enn foreldremøte på skolen til barna

Jeg, som interesserer meg null for fotball, skjønner ikke at en fotballkamp er mer viktig enn det løpet det dreier som i HI f.eks. Der skal/skulle i det minste HI være med på noe selv.
Å se fotball fremstår for meg som like (lite) viktig som... kaninhoppeNM eller VM i frisbeegolf (hvis det finnes). Å forvente at andre, som faktisk har en jobb de prøver å gjøre, på vegne av barna våre - det er jo det det dreier seg om her, skal innrette seg etter egne fritidspreferanser på sånt synes jeg er litt storforlangende, faktisk (ref flytte foreldremøter eller hva det nå var pga fotballkamp). Selv om det er fotball, jeg begriper som sagt ikke at det skal gi så veldig mye mer carte blanche enn andre ting.

- "nei, jeg kan ikke komme på sykehuset og ha den operasjonen da, for da skal jeg se på frisbeegolf på TV, dere får utsette til et annet tidspunkt som passer meg "
- "niks, den dagen kan ikke jeg stille i retten gitt, da går VM i sjakk, så dere får endre det"
- eller den særnorske "jobbe på tirsdag??? er du sprø? Da er det jo SKI-VM????"

:I don´t get it:
(skal man være med på noe slikt selv derimot, da skjønner jeg det)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 21:17   #134
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere ikke muligheten til å ta opp ting dere vil se på Tv der du bor, kanskje?

Spar deg, rine.

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Noen som ser Dortmund-Odd?

Nope, Rosenborg

Gammel 27-08-15, 21:20   #135
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Ser den også.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 22:19   #136
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jomgi bort ditt startnr også, Divine, så blir det en sånn nydelig pay-it-forward av hele greia!

(Nei, ikke til meg. Jeg forstuet ankelen på det løpet for et par år siden og brøt et løp for første og forhåpentligvis siste gang, så det er ikke aktuelt 3 uker før maraton. )

Lørenskogløpet går forresten også snart, det er jeg keen på.

Gammel 27-08-15, 22:27   #137
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lykke til Divine! Flott at noen "kjente" kan løpe når jeg ikke kan likevel.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 23:19   #138
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du selger startnr ditt for halv pris, så vil både du og en kjøper tjene på det. Eller kjøperen vil tjene på det, og du taper ikke alle pengene liksom.

Jeg skjønner forresten godt det med hjemmekamp i bygda (byen?) der Tussa bor, der har jeg inntrykk av at supporterånden er stor. Blir litt annet i større byer der ikke "alle" slutter opp om aktiviteter på samme måte som mindre steder. Hvis dere skjønner hva jeg mener.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 23:32   #139
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Enig med -ea-, noen steder er jo lokalfotballkamp mer en lokal happening enn bare en fotballkamp. På samme måte ville jeg syns det var rart hvis vi ble kalt inn til foreldremøte en dag det var et stort lokalt arrangement her i bygda. Ikke fotball da, laget vårt er altfor langt nede i divisjonene til at det teller, tror de pleier å ha rundt 30 tilskuere.

Men å legge opp foreldremøte etter tippekampene, birken (med mindre man bor der), ski-vm, osv blir noe annet, og det kan man jo ikke forvente.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 07:45   #140
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Om det er fotball eller ikke er jo likegyldig, det er noe - hva somhelst - noe som du liker og ønsker å få med deg som du mener er viktigere enn foreldremøte på skolen til barna

Jeg, som interesserer meg null for fotball, skjønner ikke at en fotballkamp er mer viktig enn det løpet det dreier som i HI f.eks. Der skal/skulle i det minste HI være med på noe selv.
Å se fotball fremstår for meg som like (lite) viktig som... kaninhoppeNM eller VM i frisbeegolf (hvis det finnes). Å forvente at andre, som faktisk har en jobb de prøver å gjøre, på vegne av barna våre - det er jo det det dreier seg om her, skal innrette seg etter egne fritidspreferanser på sånt synes jeg er litt storforlangende, faktisk (ref flytte foreldremøter eller hva det nå var pga fotballkamp). Selv om det er fotball, jeg begriper som sagt ikke at det skal gi så veldig mye mer carte blanche enn andre ting.

- "nei, jeg kan ikke komme på sykehuset og ha den operasjonen da, for da skal jeg se på frisbeegolf på TV, dere får utsette til et annet tidspunkt som passer meg "
- "niks, den dagen kan ikke jeg stille i retten gitt, da går VM i sjakk, så dere får endre det"
- eller den særnorske "jobbe på tirsdag??? er du sprø? Da er det jo SKI-VM????"

:I don´t get it:
(skal man være med på noe slikt selv derimot, da skjønner jeg det)

Den gang det var OL på Lillehammer ble jeg oppringt av sjefen som lurte på om vi ikke bare skulle flytte ledermøtet han hadde innkalt til, for det var jo stafett for menn akkurat da. Møtet ble ikke flyttet for å si det sånn.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.