|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
Du er så teit at det er helt utrolig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Borte
|
*midt i ryggen.
![]() |
#125 |
Halloen!
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg er tydeligvis så oppgitt at jeg har gitt rettskrivingen på båten også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Du er i godt selskap, rine.
![]() |
#127 |
Halloen!
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg bare tenker på hvor MANGE som har sett på den reklamen før den er klistret opp. Er det ingen som kan de enkleste regler?
![]() |
#130 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Eg tulle ikkje på en flekk. Det handle ikkje om å ikkje følge opp sine barn men om å uttrykke ønske om å kunne kombinere. :raus:
![]() |
![]() |
#131 |
Halloen!
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Har dere ikke muligheten til å ta opp ting dere vil se på Tv der du bor, kanskje? Og så synes jeg det er helt fantastisk respektløst overfor skolen å be om at de flytter møtet pga en fotballkamp. En fotballkamp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Om det er fotball eller ikke er jo likegyldig, det er noe - hva somhelst - noe som du liker og ønsker å få med deg som du mener er viktigere enn foreldremøte på skolen til barna |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Spar deg, rine.
Nope, Rosenborg
![]() |
![]() |
#136 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Du kan jomgi bort ditt startnr også, Divine, så blir det en sånn nydelig pay-it-forward av hele greia!
![]() |
#137 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Lykke til Divine!
![]() |
#138 |
heimføing
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Hvis du selger startnr ditt for halv pris, så vil både du og en kjøper tjene på det. Eller kjøperen vil tjene på det, og du taper ikke alle pengene liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Enig med -ea-, noen steder er jo lokalfotballkamp mer en lokal happening enn bare en fotballkamp. På samme måte ville jeg syns det var rart hvis vi ble kalt inn til foreldremøte en dag det var et stort lokalt arrangement her i bygda. Ikke fotball da, laget vårt er altfor langt nede i divisjonene til at det teller, tror de pleier å ha rundt 30 tilskuere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Tittel og tittel....
|
Den gang det var OL på Lillehammer ble jeg oppringt av sjefen som lurte på om vi ikke bare skulle flytte ledermøtet han hadde innkalt til, for det var jo stafett for menn akkurat da. Møtet ble ikke flyttet for å si det sånn.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|