Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-15, 11:52   #101
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Hadde dette vært et "vanlig" foreldremøte, hadde jeg glatt sendt mannen og løpt

Ettersom det er første møte på ungdomsskolen, det skal informeres om din sønns diagnose og du tydeligvis gjerne vil være tilstede på møtet, hadde jeg nok sannsynligvis dratt på foreldremøtet og løpt meg en tur før eller etter møtet istedet. Og jeg hadde selvsagt kjøpt terrengsko, for det trenger man jo
Jeg forutsetter da at dette er et løp man ikke har trent lenge og vel og spesifikt til. Det hadde sittet lengre inne å droppe et løp jeg hadde trent til i mange måneder enn et løp jeg hadde trent som vanlig til.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 11:53   #102
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er ikke det med løpingen i seg selv så viktig. Jeg får ikke spader av å ev. ikke få løpt den dagen. Det var heller det at jeg tross alt hadde meldt meg på og at det kostet penger. Det er ikke sikkert jeg gidder å løpe etter møtet heller, for den saks skyld.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 12:27   #103
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lært av .. Pepper Lemon tro? At det er noe som heter sunk cost. Og det er helt genialt i sånne tilfeller hvor man får den der "jammen det kostet penger så da MÅ jeg jo"-greier.

For penger koster det nemlig uansett, om du går dit eller ei Så derfor er egentlig ikke det en del av avgjørelsen, så det kan tas ut av bestemmelsesprosessen

Genialt!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 12:32   #104
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pengene er brukt enten du løper eller ei.

Jeg skal helt klart få med meg første foreldremøtet nå på ungdomsskolen. Jeg syned det er viktig for min egen del, jeg liker å ha kontroll på hva som sies og jeg vil vite hvem lærerne er og hvem de alndre foreldrene er. Jeg aner ikke om mannen blir med, det er ikke så viktig. Det viktigste er at en av oss stiller og for meg er det viktg at det er meg.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 12:53   #105
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg hørte om noen som i fullt alvor mente at man skulle ta hensyn til Champions League-spilleplanen.

Birken er i helgen, no worries.

Eg har ein gong bedt om å flytte eit foreldremøte på ein onsdag der fotball-laget her hadde heimekamp. Det blei flytta og læraren var glad eg gjorde oppmerksom på det.

Gammel 27-08-15, 12:54   #106
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ja, begge deler har skjedd.

Jeg har arrangert foreldremøter i over 20 år i barnehager, og jeg har sannelig ikke sunget en eneste sang, kanskje jeg burde ha prøvd det. Jeg kan ikke innbille meg at det er spesielt vanlig, altså.

Gammel 27-08-15, 12:55   #107
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og om ein trønderskule arrangere foreldremøte ein kveld RBK spele champions league syns eg faktisk det er tåpelig.

Gammel 27-08-15, 12:57   #108
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og om ein trønderskule arrangere foreldremøte ein kveld RBK spele champions league syns eg faktisk det er tåpelig.

Kanskje det, men av de foreldrene som kom på mitt foreldremøtet, så var det kun denne ene som hadde reagert, og de fleste foreldrene deltok på foreldremøtet. Det var forøvrig Rosenborg som skulle spille, men ikke en trønderbarnehage.

Gammel 27-08-15, 12:58   #109
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så uenig at jeg kan ikke få sagt det.

Gammel 27-08-15, 13:17   #110
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har arrangert foreldremøter i over 20 år i barnehager, og jeg har sannelig ikke sunget en eneste sang, kanskje jeg burde ha prøvd det. Jeg kan ikke innbille meg at det er spesielt vanlig, altså.

Jeg håper det ikke er vanlig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 13:24   #111
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Virkelig?? Hva om det er en kveld det lokale håndballaget er med i en eller annen internasjonal turnering? Eller er det fotball som går foran alt?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:12   #112
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

We'll have to agree to disagree.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:31   #113
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater virkelig intenst at man må legge opp møteplan etter fotball. Det jeg ser er at folk faktisk prioriterer fotballkamper på TV foran viktige foreldremøter. Jeg kan derfor forstå hvorfor lærer kan finne på å bytte tidspunkt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 15:13   #114
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg er visst plutselig med på KK-mila i stedet. En supersnill bruker her inne ga meg voucheren sin, så jeg løper gratis.

Gammel 27-08-15, 15:37   #115
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har lært av .. Pepper Lemon tro? At det er noe som heter sunk cost. Og det er helt genialt i sånne tilfeller hvor man får den der "jammen det kostet penger så da MÅ jeg jo"-greier.

For penger koster det nemlig uansett, om du går dit eller ei Så derfor er egentlig ikke det en del av avgjørelsen, så det kan tas ut av bestemmelsesprosessen

Genialt!

Haha! Jeg skulle til å skrive at dette var sunk cost, og derfor ikke relevant.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 15:46   #116
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg veit mange er uenige i denne med fotball altså. Og når det gjeld sammenligning med andre idrettar, det er vel få idrettar som samle 20000 på tribunen og nærare en million foran skjermen til CL-kampar som til dømes RBK gjer.

Gammel 27-08-15, 15:48   #117
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Og når det gjeld sammenligning med andre idrettar, det er vel få idrettar som samle 20000 på tribunen og nærare en million foran skjermen til CL-kampar som til dømes RBK gjer.

Fortsatt fullstendig irrelevant, synes jeg. :trønder:

Gammel 27-08-15, 15:52   #118
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Fortsatt fullstendig irrelevant, synes jeg. :trønder:

Som Candy sa, We'll have to agree to disagree.

Gammel 27-08-15, 16:48   #119
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestemmer veldigvis når jeg skal arrangere foreldremøtet og det blir selvsagt aldri på Liverpool sine kampdager. Skolen til barna er ikke alltid like nøye på det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 16:52   #120
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har ein gong bedt om å flytte eit foreldremøte på ein onsdag der fotball-laget her hadde heimekamp. Det blei flytta og læraren var glad eg gjorde oppmerksom på det.

Vær så snill og si at du tuller. Hvis fotball (eller å se fotball live og ikke i reprise, vi lever faktisk i 2015) er viktigere enn oppfølging av egne unger, burde man virkelig, virkelig ikke fått barn.
Jeg undertrykker en lyst til å rødprikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.