Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Coops kaffebøll på Løkka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-15, 15:05   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er nok noe naiv, men jeg tror faktisk ikke at Coop har tenkt over at de tråkker de som ønsker å støtte opp om de uavhengige aktørene på tærne.

Slik jeg ser det så har de ønsket å vise at kaffen deres er god nok også for de skikkelig kresne. Men jeg er nå stadig vekk sånn at jeg velger å tro at alle har de beste intensjoner.

Jeg er ikke sikker der, altså, kampanjen var veldig "hipsterne trodde de drakk fancy kaffe, og så var det bare coop, haha!". Noe som, når jeg tenker meg om, ikke kan ha vært så smart, for det blir litt sånn "pssjt, SÅ stor forskjell er det ikke på god og dårlig kaffe, kjøp dårlig fra oss, dere!", og ikke det du sier: "selv de kresne like den". Det kan hende det er Dagbladets versjon som har festet seg hos meg, da. Den var veldig "haha, dumme hipstere".

Gammel 05-10-15, 15:08   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er ikke sikker der, altså, kampanjen var veldig "hipsterne trodde de drakk fancy kaffe, og så var det bare coop, haha!". Noe som, når jeg tenker meg om, ikke kan ha vært så smart, for det blir litt sånn "pssjt, SÅ stor forskjell er det ikke på god og dårlig kaffe, kjøp dårlig fra oss, dere!", og ikke det du sier: "selv de kresne like den". Det kan hende det er Dagbladets versjon som har festet seg hos meg, da. Den var veldig "haha, dumme hipstere".

Jeg er enig i at artikkelen jeg leste lett tolkes sånn. Men vi vet ikke om det var coop sin versjon eller om det var slik avisa valgte å vinkle pressemeldingen som ble sendt ut.

Jeg er nok litt farget av å ha jobbet med Coop og følt at de er veldig "ordentlige" i det de gjør.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.