Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Coops kaffebøll på Løkka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-15, 15:45   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Jeg syns det var litt begge deler. Det ER morsomt å gjøre narr av snobberi og selvhøytidelighet, og kaffesnobberi finnes det nok av, både her og både der. Og jeg tror det var det de var ute etter, ikke de som genuint støtter de små og uavhengige, av prinsipp. Og grupper som aktivt velger en veldig synlig gruppetilhørighet, om det er vannkjennet sveis og marineblå vaffelsøm, eller skjegg og tatoveringer, er velkomne "mål" for humor. Se reklamene til Kamille, for eksempel, som tar for seg både fisefine vestkantberter og sinnafeminister.

Det sagt:
Jeg ser "stor kjempe gjør narr av dem som liker de små og uavhengige"-poenget ditt, altså, og det er ganske bøllete, uavhengig om det var ment sånn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.