Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Debatten om forbruk. Størrelse på bolig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-15, 21:32   #34
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på bolig

Hmm, dette var en vinkling jeg ikke har tenkt på tidligere. Burde vi la være å bo i et romslig hus for å spare miljøet? Gjelder det i så fall kun nybygde hus, eller skal man også la være å kjøpe seg brukte hus?

Nei, altså, vi har bodd 4 stk på 63 kvadratmeter lenge nok (og enda litt til) til at jeg er fullstendig sikker på at enten må jeg bo i et hus med litt størrelse, eller så må jeg bo alene. Jeg trenger å kunne trekke meg unna de andre, og jeg syns det er deilig at en av oss i familien kan ha besøk uten at alle trenger å være involvert. Nå bor vi på snaut 170 netto, over to etasjer. Da har vi 4 soverom, 2 bad og to stuer, men syns ikke vi boltrer oss i plass likevel.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.