|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Det har ikke vært like klart for meg, verken i denne tråden eller i den forrige hvor både noen og andre trampet inn med verneskoa på.
Jeg synes jo også det er unødvendig, men klarer ikke for mitt bare liv se hvorfor akkurat denne kampanjen er mer irriterende enn andre. Og det er nok kampanjer rettet mot menn også, jeg tror heller det er fordi man ikke legger merke til dem i like stor grad fordi vi ikke er i målgruppen til kampanjen.
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Jeg synes ikke denne kampanjen er mer irriterende enn andre og har heller ikke skrevet det. Jeg følger lite med på reklame, men denne kampanjen dukket altså opp som tråd på FP.
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
I og med at noen påpekte i den andre tråden at det var derfor hun startet denne tråden , tenkte jeg at det ikke var like snipete, men mulig jeg tar feil.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|