Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delta på

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-15, 14:55   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Strengt tatt syns jeg at å rakke ned på hva andre gjør er en uting. Hvorfor i all verden skal man unngå IKEA? Jeg bryr meg om hjemmet mitt jeg også, men det består nesten utelukkende av møbler fra IKEA. Er ikke dermed sagt at jeg ikke har tenkt at det skal vare eller at jeg bytter det ut om 1 år. Vi tar vare på det og brukes til det er utslitt.
Folk må få handle der de vil og det de vil uten at det skal bli sett ned på.

Vi har også mange møbler fra IKEA. Men akkurat som mannen til Adrienne unngår vi IKEA hvis vi kan.

Gammel 13-11-15, 16:11   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi har også mange møbler fra IKEA. Men akkurat som mannen til Adrienne unngår vi IKEA hvis vi kan.

Mulig jeg leste innlegget ditt med et annet sett briller enn resten, men jeg tolket det du skrev negativt. Skjønner ikke at det å handle på IKEA er synonymt med å bruke lang tid. Eller ikke tenke at det man kjøper skal vare lenge.
Men det var som sagt det mine øyne tolket.

Sist redigert av star : 13-11-15 kl 17:14.
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 19:28   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Mulig jeg leste innlegget ditt med et annet sett briller enn resten, men jeg tolket det du skrev negativt. Skjønner ikke at det å handle på IKEA er synonymt med å bruke lang tid. Eller ikke tenke at det man kjøper skal vare lenge.
Men det var som sagt det mine øyne tolket.

Jeg svarte i forhold til å være interessert i shopping, særlig nips og småinteriør. Vi har altså IKEA-møbler både her og der, og de holder jo stort sett vedlig godt. Jeg har bl.a. en IVAR-hylle jeg kjøpte i 1993 som har flyttet rundt sammen med meg en 11-12 steder som fortsatt er i bruk og er like fin.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.