|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du kunst på veggen?
Jeg syns den ser fordømt flott ut fremdeles, i hvert fall.
![]() |
#62 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Ja, og så har jeg et par små tegnede skisser, det ene fra en slektning som har det veldig vanskelig, og det er jeg ekstremt glad i.
![]() |
#63 |
awesom
|
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Jeg har konsekvent lest "Har du knust på veggen". Har fått indre bilder av meg selv stå og kaste fat i veggen.
![]() |
#64 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Vi har nettopp brukt 8000 på ny lampe i trappa, det inngikk liksom i totalbudsjettet for oppussingen. Men dermed synes jeg ikke 8000 er mye for kunst, hvis det er noe man liker godt. Vi har nok ikke så dyr kunst på veggene, men det vi har (i prisklassen opp mot 2000, samt noe som er malt av yours truly og noe av en venninne), har hengt der i snart 10 år, og vi er fortsatt ikke lei av noe av det, så jeg ville ikke vært redd for å bruke penger på noe som skal henge på veggen lenge. Ikke dermed sagt at vi har 8000 lett tilgjengelig alltid, da.
![]() |
#65 |
Prettiest mess ever seen
|
Vi er fremdeles litt usikre - den er ganske kul som litt shabby også, og det ser ikke ut som den blir så mye verre. Tror vi landet på å se det an litt til.
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Vi har et stort maleri laget av en i familien, men ellers kun fotografier av barn og oss selv, enn så lenge. Jeg er vokst opp i et hjem med mye kunst, som foreldrene mine har samlet over mange år, så jeg kunne godt tenkt meg å ha mer kunst på våre vegger, men det er ikke noe økonomien har tillatt enn så lenge. 8000 er ikke spesielt hårreisende pris for kunst, men vi er ikke i en situasjon der det er aktuelt akkurat nå. : seinetablerere:
![]() |
#67 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Vi har noe kunst på veggene. Det vi har er originalt, men ikke veldig stort og heller ikke veldig dyrt. Noe har vært gaver, så det vet vi jo ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Glamorøs
|
Bra! Og si i all del i fra så skal jeg holde kunstnersjelen i ørene.
![]() |
#70 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Har kunst. Selvmalt, arvet og kjøpt. Siste var et stort bilde jeg så på en kunstutstilling, skrev en sjekk (sic! ja, det er lenge siden..) og bar det hjem. Digger det enda. 5000 for mange år siden, det var mye penger den gangen (også). |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Vi har litt kunst, svigermor er kunstner. Et av bildene hadde nok kosta 15-20 000 hvis vi skulle kjøpt det.
![]() |
#72 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Vi har fått all kunst vi har i gave eller arv.. Vi har et stort maleri som er malt av en kunstnervenn. Det ville blitt solgt for cirka 8-10 000, vi var heldige og fikk det for en liten penge og et par runder på puben. Det er på lerret, og jeg har planer om å påspandere innramming en gang jeg har noen tusenlapper til overs. I tillegg til kunst på veggene har vi bilder og barnetegninger. Eldstemann har også kunst på rommet sitt, et håndmalt trykk og to tegninger laget av min mors kollega. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Ja, har masse kunst. Dyreste kjøpte jeg helt selv og kostet 15000. Men har mye som er lagd av venner og familie, og mer rimelige saker kjøpt rundtomkring. Og barnetegninger og barnebilder også, så klart.
![]() |
#74 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Ja, det har jeg, men jeg har ikke kjøpt noe av det.
![]() |
![]() |
#75 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Det har jeg. Litt forskjellig, blant annet en liten Reidar Berge. Mest fornøyd er jeg med et digert maleri som en kunstner jeg kjenner har malt. Fikk venninnepris da jeg kjøpte det, men det er nok verd vesentlig mer enn de 5000 jeg ga den gang da.
![]() |
#76 |
Audacious
|
![]() Sv: Har du kunst på veggen?Jeg har tre malerier i Tingatinga-sjanger, sju plakater som er av Rolf Groven-malerier (som jeg har rammet inn rett før de gikk i oppløsning), en gammel russisk propagandaplakat, en skotsk politisk plakat, noen gamle indiske miniatyrer/manuskriptsider som visstnok er ganske verdifulle, et signert Winge-trykk, to trykk av Astrid Skaaren-Fystro, et vevet veggteppe, et signert trykk av Dea Trier-Mørch, og et litografi av en kunster jeg ikke husker navnet på, som jeg har fått i gave. Jeg har noen andre ting også, som jeg ikke har hengende oppe akkurat nå. Ikke noe skrekkelig verdifullt, og ganske... variert.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|