Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du kunst på veggen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-15, 12:43   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du kunst på veggen?

En venninne av meg avslørte nettopp at hun hadde brukt 8000 kr. på et maleri hun har på veggen, noe jeg synes var fryktelig dyrt. Den eneste kunsten jeg har på veggen er et bilde malt av en tidligere nabo/venn. Det kan kanskje kalles kunst (jeg synes det er fint!) men jeg fikk det jo gratis.

Så- hva har FP på veggen? Dyre kunstverk av anerkjente kunstnere? Barnetegninger? Plakater fra Ikea og Bohus? Portretter av ungene og brudebilder? En kombinasjon?

I tillegg lurer jeg på hva dere tenker om å bruke mye penger på kunst? Er det noe du ville prioritert, eller ville du heller brukt pengene på andre ting. I så fall hva?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 12:46   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Jeg har bilder av barna, en personlig fødselstavle (www.thebirthposter.com) av Liam, en minneramme med liams første smokk/body, en minibleie og litt annet stæsj. Utover det har jeg et par Doctor Who-bilder. En brodert tardis, og et bilde jeg fikk til bursdagen av Dixie. Jeg har også ett maleri av Knut Hamsuns hus, malt av min kjære mormor.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 12:48   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Jeg syns det er viktig å bruke penger på noe man liker å se på hver dag. Vi har en salig blanding av vintageplakater, tengninger av semikjente tegneseriekunstnere, trykk av semikjente undergrunnskunstnere, noe kunst av mer kjente kunstnere, noen trykk av totalt ukjente kunstnere, noen foto vi har tatt selv og noen verk mannen min som er designer har laget.

Jeg syns ikke 8000 er veldig mye for kunst, om det er noe man virkelig liker. Vi har ingenting i den prisklassen (tror jeg, noe er fått og arvet), men det er ikke fordi jeg syns det er uanstendig å kjøpe kunst for den prisen.

Vi har ingen portretter hengende oppe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 12:48   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Nei, men det er fordi kunst i form av bilder, malerier og skulpturer ikke gir meg noe. Om folk får samme opplevelse av den type kunst som jeg får av musikk og dans, så forstår jeg lett hvorfor folk bruker mange tusen kroner på det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 12:51   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, men det er fordi kunst i form av bilder, malerier og skulpturer ikke gir meg noe. Om folk får samme opplevelse av den type kunst som jeg får av musikk og dans, så forstår jeg lett hvorfor folk bruker mange tusen kroner på det.

Jeg er litt her, merker jeg. Det er ganske mange ting jeg synes det er rarere å bruke 8000 på enn et kunst man virkelig liker og ønsker seg, og man kan jo også argumentere med at kunst er mer varig glede enn f. eks en storbyferie. Men dersom jeg hadde hatt 8000 på å bruke på hva som helst, er jeg usikker på om jeg hadde kjøpt kunst, altså. Da måtte det vært noe jeg virkelig falt pladask for.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 12:53   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

En venninne av meg avslørte nettopp at hun hadde brukt 8000 kr. på et maleri hun har på veggen, noe jeg synes var fryktelig dyrt. Den eneste kunsten jeg har på veggen er et bilde malt av en tidligere nabo/venn. Det kan kanskje kalles kunst (jeg synes det er fint!) men jeg fikk det jo gratis.

Så- hva har FP på veggen? Dyre kunstverk av anerkjente kunstnere? Barnetegninger? Plakater fra Ikea og Bohus? Portretter av ungene og brudebilder? En kombinasjon?

I tillegg lurer jeg på hva dere tenker om å bruke mye penger på kunst? Er det noe du ville prioritert, eller ville du heller brukt pengene på andre ting. I så fall hva?

Jeg synes ikke 8000 var noen upris akkurat. Jeg har et par bilder jeg går og sjesser på, som vi sier her. som sikkert koster deromkring.

Av originale ting har jeg ett maleri jeg har vunnet i kunstlotteri på jobben, ett maleri jeg har fått i julegave og en akvarell som var bryllupsgave. Ellers er det familiebilder, både fotografier og malte bilder, kunstplakter og trykk. Litt av alt i grunnen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 12:56   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Vi har kunst på stua.
Malt av en kunstner på bestilling, det oppgaven var å "treffe oss" (egentlig meg, siden jeg er den som bryr meg. )
Så vi prata og var på fylla og han var hjemme her og pratet med mann og barn og tok mål av veggene.

Så betalte jeg 1000 kroner i måneden i et drøyt år, og nå har vi bilder som er laget til oss.
Bildene betyr mye for meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 12:56   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Ja, vi har en billedkunstner i familien og har flere bilder av henne blant annet. Jeg ville prioritert kunst om jeg hadde muligheten og syns ikke 8000 er avskrekkende mye. Mannen min er en god fotograf så vi har en del fotografier av han også. Han er forøvrig mye mer opptatt av hva som skal opp på veggen enn meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 12:59   #9
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Ja, og enda mer i boden som jeg spekulerer på hvor jeg skal henge. Alt er arvet, så det er ikke alt jeg liker like godt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 13:01   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Jeg har ett bilde av en lokal kunstner. Resten fra IKEA og ungene, og noen arvegreier som sikkert ikke er verdt noe. Det ene bildet jeg har vant jeg på juletrefest. Jeg skulle gjerne hatt flere, men det er ganske dyrt, og ikke på prioriteringslista for øyeblikket. Jeg vil heller ha nytt kjøkken.

Jeg syns ikke det er så mye med 8000 for et maleri selvom jeg ikke prioriterer det selv, jeg har jo klokke til 10000, og den skal jeg jo også bare se på. Ikke at jeg hadde brukt så mye på klokke hvis jeg kjøpte den selv, da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 13:14   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Jepp, klart jeg har kunst på veggen. Noen reproduksjoner/plakater/trykk og noe "ordentlig" kunst. Kjøpt direkte hos et par kunstnere og noe på gallerier.
Hadde gjerne kjøpt noe til åtte tusen om jeg hadde hatt penger til det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 13:21   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Jeg/vi finnes ikke kunstinteresserte, så vi har ingen kust på veggene. Vi har ikke bilder på veggene heller, kun hyller. På hyllene står litt nips og konfirmasjonsbilder av (mine) tantebarn, og det er vel de eneste bildene vi har.

Eller nei, i trappeoppgangen henger familiebildet vårt. (Bryllupsbildet står på boden, tror jeg.) Og i loftstua har vi IKEA-bilder i rammer, motiv fra storbyer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 13:33   #13
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.443
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Vi har kunst i varierende prisklasse på veggene (kjøpt og fått). Vi har også kunst i boden... Jeg synes det er viktig å ha det fint rundt meg og da er det å ha noe på veggene viktig. 8000 er ikke mye for et stort bilde, men skulle jeg brukt det på et bilde, måtte jeg vite at jeg kom til å like bildet lenge og ha et bra sted å henge det.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 13:34   #14
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Vi har et oljemaleri og noen litografier. Ellers så har vi (les jeg) noen keramiske skulpturer rundtomkring i stua.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 13:41   #15
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Ja, det har vi. Bildene vi har oppe er i hovedsak kunst (de fleste(?) har vi tilegnet oss via medlemsskap i kunstforeninger). Jeg syns ikke 8 000 kr er avskrekkende mye å bruke på kunstverk, nei, men det er mer enn det vi kunne ha prioritert å bruke per se selv om det ene kunstverket vi har nok ligger på rundt den summen i dag (ikke kjøpt for det). Jeg har et par kunstnere jeg veldig gjerne ønsker å tilføye (mer) av når den tid kommer at vi får råd til å bruke det det koster, men enn så lenge er det andre ting som kommer først i prioriteringslisten.

Det jeg liker ved kunst er at det er så varig, og hele tiden gir et inntrykk og en "lunhet". På samme tid vil jeg ikke ha for mye på veggene da jeg liker det rent og enkelt. Vi har kun 3 bilder av familien oppe på veggene, men det skyldes mer at vi lider av beslutningsvegring når det gjelder å velge ut forstørrelser enn at vi ikke ønsker å ha disse oppe så det kommer med tid og stunder.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 13:49   #16
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Ja, vi har både kunst og IKEA på veggen, og lever godt med det.
Har vokst opp i et hjem der veggene alltid har vært dekket av malerier og litografier av både kjente og mindre ukjente kunstnere, og i alle prisklasser.
Det står ikke på prioriteringsliste her, og vi har ikke kjøpt noe dyrt selv, men utelukker ikke at det kan skje om det nå skulle være sånn at muligheten byr seg en vakker dag.
Men det vi har på veggene må gi oss noe, og da spiller det mindre rolle hvem som har laget det eller hva det kostet.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 13:57   #17
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Vi har to "ordentlige" kunstverk, begge var bryllupsgave. Det eine liker eg veldig godt. I tillegg har vi nokre trykk og litografier, eit kjøpt, resten gaver. Eg fekk nyleg ei gåve på 10.000 av ei bestemor, som eg planlegg å kjøpe kunst for. For meg er det å ha noko fint på veggen høgt prioritert, men framleis på luksuskontoen. Men heller kunst enn ferie.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 14:04   #18
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Ja, det har vi. Noe er fått i gave, noe er kjøpt selv og jeg er veldig glad i det meste av det vi har på veggen. Ikke alt som er like dyrt, men at vi har enkeltbilder til den prisen der er jeg ikke i tvil om.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 14:04   #19
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Har både kunst vi har kjøpt selv, mer rimelige trykk av kunstnere vi liker, kunst vi har fått i gave og (dyrere) kunst vi har arvet. 8000 synes jeg ikke er hårreisende.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 14:05   #20
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Ja. Vi brukte kanskje titusen på to bilder i Oslo engang. Og så har vi kjøpt reproduksjoner i museum, og vi har fått noe av arbeidsgivere.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no