Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...
Opprinnelig lagt inn av veobra, her.
Jeg har vært i juletivoli med snø og det var helt magisk. 
Takk, det er godt å vite! Vi skal ha på mange lag med ullundertøy slik at vi kan justere underveis. Eller, gutta løper jo rundt og holder seg varme, det er verre med meg som fungerer mest som veskestativ.
Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.
Har dere kjøpt København-kortet? Vi sparte en del penger på det.
Vi var også en hel dag i Zoo da, og gutta elsket det også, men ser det er utelukket.
Ikke kjøpt kortet, men skal sjekke det ut! Kan hende vi sparer litt på det, ja.
Jeg var i Zoo for ca 15 år siden, og etter den opplevelsen har jeg sverget på å bare besøke dyreparker med skikkelig god plass og et godt system for dyrevelferd. Det var fælt å se isbjørnene gå manisk rundt i ring og riste på hodet.
Åh, det har jeg helt glemt! Jeg tror ikke det blir tid denne gangen, men det skal spares til en annen tur.
Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.
Når jeg tenker meg om så var det kanskje metropol-følelsen som ga mest inntrykk. De opplevde København som både hyggelig, varm og spennende, men også litt "snuskete" og mangfoldig, særlig på kveldstid.
Ser jeg hørtes litt arrogant ut i forrige innlegg, det var slett ikke meningen Skjønner hva du mener med metropolfølelse, både Hiawata og jeg foretrekker byferier nettopp på grunn av den følelsen. Også skal jeg jammen sjekke om det er basseng på hotellet.
Ja? Vi var på Tycho Brahe sist vi var der, men havnet midt i mellom to visninger, og det var ikke så mye annet der i grunn. Kanske time det bedre denne gangen!