|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Mine likte Experimentarum, det runde tårn og lunsj i Nyhavn da vi var der i fjor høst. De syns også starten av kanalbåtturen var gøy, men gikk leie før vi var ferdige.
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Experimentariumet og Tycho Brahe Planetarium.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Se en film i Thyco Brahe Planetariumet! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Experimentarium. Vikingskipsmuseet (i Roskilde). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Disney Store må besøkes.
|
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Jeg har vært i juletivoli med snø og det var helt magisk.
|
|
|
#9 |
|
Tankefull
|
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Gutta mine elsket Experimentarium og i var innom å så to filmer på Planatoriumet.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Ungene og jeg var skuffet over Experimentarium. Det var mye støy og bar preg av midlertidige lokaler. Vi er nok godt vant med Vil vite-senteret her hjemme. Det de likte beste var å kjøre tog, t-bane og buss i Københavns utmerkete transporttilbud. Det var ikke akkurat det jeg hadde sett for meg som høydare.
|
|
|
#12 |
|
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Det er faktisk helt magisk å se på film på Tycho Brahe: http://planetariet.dk/forestillinger/filmkalender |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Hiawata er byvant og 11 år, så transportsystemer er nok ikke noe han syns er veldig stas.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...
Takk, det er godt å vite! Vi skal ha på mange lag med ullundertøy slik at vi kan justere underveis. Eller, gutta løper jo rundt og holder seg varme, det er verre med meg som fungerer mest som veskestativ.
Ikke kjøpt kortet, men skal sjekke det ut! Kan hende vi sparer litt på det, ja.
Åh, det har jeg helt glemt! Jeg tror ikke det blir tid denne gangen, men det skal spares til en annen tur.
Ser jeg hørtes litt arrogant ut i forrige innlegg, det var slett ikke meningen
Ja? Vi var på Tycho Brahe sist vi var der, men havnet midt i mellom to visninger, og det var ikke så mye annet der i grunn. Kanske time det bedre denne gangen!
|
|
|
#15 |
|
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...
Selve stedet er jo ikke så kult, men den kinosalen er veldig kul. Det er jo nesten en halv kuppel de viser det i. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Den aller kuleste familieaktiviteten i København, unntatt ...Glypoteket er kult. Det er ordentlige mumier i Egyptavdelingen(nede tror jeg det var) og kafeen der var hyggelig.
|
![]() |
|
|