Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-16, 14:55   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til jente (10-11 år) som er kule og varme

Timberland Mukluk så jeg at de hadde til nedsatt pris på Falkanger på Trondheim Torg.

Jeg har akkurat bestilt disse til mi 5.klassejente, fra Lekmer.no, på salg.

Til nå har hun brukt noe lignende, fra IN2 (den typen som "alle" hadde i fjor, i hvitt, hun har dem i svart), som overhodet ikke holder mål. Men Sorel er jo et godt gammelt merke da, så jeg satser på at disse skal være varme nok.

Sist redigert av My : 07-01-16 kl 15:01.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 15:01   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett på de samme som deg, Lille my, og tror kanskje jeg kjøper de om brukeren godkjenner.

Timberland Muluk liker jeg, men ikke hun.

Colombiaskoene skal jeg vise henne. Bisgaard og skinnimpregnering er ikke helt oss, tror jeg, men ellers er de jo fine.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-16, 15:09   #3
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Jeg har kjøpt ecco fra deres egne nettbutikk, for der er det bedre utvalg enn de lokale butikkene. Ecco pleier alltid ha både sporty og pene vinterstøvler som er varme og vanntette. De passer også bra på smale føtter. (modellen vi har er kjøpt på salg i våres).

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.