Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Din Beatles-favoritt?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-07, 09:01   #1
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din Beatles-favoritt?

Som kjempestor Beatlesfan/nerd har jeg tenkt på hvilket som er den beste sangen i mange år, og har kommet til konklusjonen at det er "The Inner Light". På andreplassen har jeg "Across The Universe". Tredjeplassen blir delt av noen dusin andre sanger.

Yndlingsbeatle... Hm, jeg tror George. Selv om Ringo har hatt en utrolig spennende karriere etter Beatles, og er helt klart den mest undervurderte av de fire. Stikk motsatt av John, som etter min mening alltid har fått litt mer ros enn det som strengt tatt var nødvendig.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 13:24   #2
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Som kjempestor Beatlesfan/nerd har jeg tenkt på hvilket som er den beste sangen i mange år, og har kommet til konklusjonen at det er "The Inner Light".

Nice!

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

På andreplassen har jeg "Across The Universe".

Hvilken "Across The Universe"?

Ben "Rot in jail Phil Spector!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 14:33   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Nice!

Hvilken "Across The Universe"?

Ben "Rot in jail Phil Spector!" Murphy

Jeg kan spare meg for orkester i Across The Universe -sammenhengen, og foretrekker helt klart versjonen på Anthology. (Sikkert fordi jeg elsker Tabla)

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:21   #4
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er helt umulig å velge ut bare én, det er så mange briljante. Hele side 2 på Abbey Road er herlig, og høydepunktet er kanskje golden slumbers/carry that weight. Polythene Pam er morsom, og den søte lille "her majesty" på slutten.

Ellers liker jeg godt mange fra White Album, som "While my guitar gently weeps", "Julia" og "Martha my dear".

Og "Lovely Rita" og "Fixing a hole".

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:50   #5
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Din Beatles-favoritt?

Hey Jude, helt klart.
Jeg har et veldig spesielt forhold til den.

Norwegian Wood på andre plass, og Let it be på tredje.
Også kommer det mange.

Favoritt beatle er nok John Lennon ja. (nok litt pga. Imagine, også kjent som "humanistenes nasjonalsang", så for en humanetiker..)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 14:51   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Beatles. Det er klin umulig å plukke ut én sang. Mine favorittalbum med dem er "Rubber Soul" og "White Album".

Og John er favoritten min.

Eventuelt mannen til Elinblu ...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.