|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar dere støttehjulene av sykkelen?Vi plukket av støttehjulene med en gang. Vil de ikke trene på balansen, får de fortsette å sykle på trehjulsykkelen til de blir interessert i å prøve. Vi har kjøpt sånn stang som vi voksne kan holde i så vi slipper å løpe på oss kink i ryggen mens gutten trener på å få til syklinga. Jeg liker ikke støttehjul.
|
|
|
#23 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når tar dere støttehjulene av sykkelen?
Bare jeg som synnes støttehjulene er ok?
|
|
|
|
#24 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Jeg er på linje med deg der. Vi bruker sykkelen som transportmiddel, dvs storesøster sykler frem og tilbake til barnehagen. (Ca 1 km). Det er sykkelvei hele veien, men store opp- og nedoverbakker. Bremser er uunnværlig, for å si det sånn. Sykkelen er kjekt å ha for at hun skal slippe å gå hele veien to ganger per dag, og for at jeg ikke må trille henne i vogn.
|
|
|
#25 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når tar dere støttehjulene av sykkelen?Jeg bör vel holde kjeft, for jeg bor i pannekakeland, dvs. her er det saa flatt at det meste er annerledes naar det gjelder aa laere sykling. Imidlertid har jeg merket at de som faar sykkel med stöttehjul her nede laerer aa syke uten mye senere enn de som faar sykkel uten. Derfor skrev jeg som jeg skrev. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Når tar dere støttehjulene av sykkelen?***
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 29-10-08 kl 16:11. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Type R ;)
SÅ da er jeg en dårlig mor som slipper turbo løs her oppe på sykkel først med støttehjul så uten støttehjul
Joda klart det, for mange gir eks en 3 åring en sykkel med støttehjul og så er støttehjkulene på til de eks er 6. Mens andre kanskje får sykkel når de er 4 å har bedre balanse...
|
|
|
|
#28 |
|
Bedreviter
|
Du er selvsagt en dårlig mor hvis du ikke gjør det samme som alle andre (les: meg) gjør. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Type R ;)
|
|
|
|
#30 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Når tar dere støttehjulene av sykkelen?Vi hentet mellomste i barnehagen nå i mai, og da syklet hun uten. Da var hun nesten 5 år.
|
|
|
#31 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Sv: Når tar dere støttehjulene av sykkelen?Mathias var 4 år og 3 mnd da vi tok av støttehjulene. Lot han sykle på plen i førsten, og det tok ikke lang tid før han syklet så lett som bare det. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|