Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når tar dere støttehjulene av sykkelen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 19:39   #27
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når tar dere støttehjulene av sykkelen?

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg synes heller ikke barn skal få sykkel før de behersker den uten støttehjul. Kjenner jeg blir litt matt av disse 3-4 åringene som vimer rundt midt i veien uten tilsyn og med støttehjul på en sykkel de ikke greier med. Torden fikk sparkesykkel istedet og er strålende fornøyd.

SÅ da er jeg en dårlig mor som slipper turbo løs her oppe på sykkel først med støttehjul så uten støttehjul
Men han har og sparesykkel men den synnes jeg er skummel. For nabo ungen tryna og slo ut 3 tenner.
En jente i svigertmor sin klasse trynet på tur til byen[hjem] og slo ut 2 ny tenner..

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg bör vel holde kjeft, for jeg bor i pannekakeland, dvs. her er det saa flatt at det meste er annerledes naar det gjelder aa laere sykling. Imidlertid har jeg merket at de som faar sykkel med stöttehjul her nede laerer aa syke uten mye senere enn de som faar sykkel uten. Derfor skrev jeg som jeg skrev.

Joda klart det, for mange gir eks en 3 åring en sykkel med støttehjul og så er støttehjkulene på til de eks er 6. Mens andre kanskje får sykkel når de er 4 å har bedre balanse...
Tror ikek vi hadde godkjent at mamam skulle kjøpe sykkel til turbo i fjor om vi ikke viste at støttehjulene var bare på til han fikk kontroll på bremsingen.

Men så er det jo og forskjell på ungene.
turbo har sykklet så lenge på andre sine sykkler at vi viste at han hadde balanse...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.