Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-07, 23:30   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg er så lykkelig så lykkelig, for endelig har jeg fått tak i favoritt-OM-tunikaen min i sjokkrååååsa!

Jeg har den i blått og har brukt den MASSE. På nettsidene så den råsa uinteressant ut, men så så jeg den plutselig "live" i en butikk og da var den så utrolig stilig i fargen - helt skikkelig signalrååsa, SÅ fin sommerfarge. Men akk, den var i størrelse 0 (!) (jeg visste ikke at OM gikk så langt ned jeg, trodde 1 var minst). Dette var i mars. Siden har jeg prøvd å få tak i den... nesten ikke noen hadde tatt den inn, og de få som hadde fortalte at den var blitt revet bort med det samme. Jeg var i kontakt med agenten her i Norge som kunne fortelle at han hadde fått ørten telefoner allerede om akkurat denne tunikaen, og at det altså bare var noen få eksemplarer av den. Og de var ikke å få tak i lengre. Ei heller i Sverige - i checked. Tomt på lager - helt tomt.

Fant en på eBay, som gikk for over 3000 kr. Brukt! (Den koster rundt 1500 ny mener jeg å huske).

Men nå har jeg den! Takket være Marikken her inne som tipset meg om en brukt i noen timer, til salgs på skandinavisk nettside. Og jeg fikk den!

Med korte jeans eller hvit capri til - jeg kommer til å bo i denne i sommer! (og fargen er altså mer knall i virkeligheten - signalrååsa!)

Miss Norway er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.