Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-07, 16:32   #921
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Guniss: nydelig jakke !

Angelique: lekre briller, har ikke Majsa de samme ? Var på sommersalg hos Madonna i Asker idag. Masse lekkert...

Nesten, jeg har disse:

Holdt på å kjøpe de andre, men disse var litt mer meg.

Gammel 26-06-07, 16:45   #922
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Nesten, jeg har disse:

Holdt på å kjøpe de andre, men disse var litt mer meg.

Jeg har samme farge som Majsa sine på Marc Jacobs solbrillene mine, derfor ønsket jeg meg beige

Skal hente de imorgen og gleder meg VELDIG
Har prøvd Missa sine og de er fantastisk gode å ha på

Gammel 26-06-07, 17:35   #923
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åhh...

Jeg skal til Halmstad i helgen. Lurer på om jeg finner noen butikker som fører OM der. Det kan nok være verdt et forsøk.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 27-06-07, 07:21   #924
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Måtte bestille litt fra Danmark igjen:

Til Aurora

Det røde:

Til meg

Gammel 27-06-07, 13:54   #925
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Guniss: lekker kjole
Angelique: lekre solbriller og sko
Miss Norway: denne har en kollega, men hennes er blassere i fargen enn den på bildet.

Jeg har kjøpt nytt sykkeltøy

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 27-06-07, 14:03   #926
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har kjøpt nytt sykkeltøy

Er det lov å spørre om prisen? Synes nemlig det var veldig fint

Isa er ikke aktiv  
Gammel 27-06-07, 14:10   #927
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

399,- for trøya, 599,- for buksa og 20 % avslag hos G-sport, Byporten

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 27-06-07, 14:14   #928
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

399,- for trøya, 599,- for buksa og 20 % avslag hos G-sport, Byporten

Her er det lite med sykkelklær på G-sport butikkene, men skal ta en ekstra titt neste gang. Takk for svar

Isa er ikke aktiv  
Gammel 27-06-07, 23:26   #929
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har jeg akkurat bestilt denne til frøkna:

Og denne til klumpen:

Gammel 28-06-07, 14:54   #930
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Denne har en venninne av meg bestilt for meg

Får den oom ca 2 uker

Knalltøff til sorte bukser
Tom Fod brillene hentet jeg i går, absolutt supre
skoene kommer allerede i dag......ble bestilt på tirsdag ettermiddag...SUPERRASK levering fra England

Skoene ble levert på døren nå...under to døgn fra England med DHL!!!!!

Sist redigert av Angelique : 28-06-07 kl 15:49.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 28-06-07, 17:27   #931
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Blir brukt til lillegutt når jeg bærer og når han sover i vogna

+ en brødboks til hjemmet.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-06-07, 19:16   #932
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Brødboks

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-06-07, 19:19   #933
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Stelleveske

Gammel 28-06-07, 19:41   #934
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg har shoppet hos tannlegen og etter en time i stolen har jeg nå så hvite tenner at jeg trenger solbriller

Garbella er ikke aktiv  
Gammel 28-06-07, 22:13   #935
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle handle et eneste babyplagg før etter ord. ul., men kom over denne i dag og bare MÅTTE ha den (og en liknende body) Jeg vet jo ikke hvilket kjønn det er som gjemmer seg i magen min, men er det en gutt så er det kanskje noen andre som får nytte av denne:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 28-06-07, 22:16   #936
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle handle et eneste babyplagg før etter ord. ul., men kom over denne i dag og bare MÅTTE ha den (og en liknende body) Jeg vet jo ikke om hvilket kjønn som gjemmer seg i magen min, men er det en gutt så er det kanskje noen andre som får nytte av denne:

Kul! Hvilken størrelse er det? Si fra hvis du ikke får bruk for den, for da har du en kjøper her! Vi sees jo i august/september, håper jeg?

Gammel 28-06-07, 22:21   #937
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kul! Hvilken størrelse er det? Si fra hvis du ikke får bruk for den, for da har du en kjøper her! Vi sees jo i august/september, håper jeg?

Jeg tror faktisk jeg kjøpte den i str. 68 eller litt større så dersom det viser seg å være en gutt her inne kan du få overta den i august. Ja, vi må prøve å møtes da. Dere vil jo bo "i nabolaget" så vi bør klare å få til en tur på bondegården og kanskje en kafetur sammen med KL?

Ellers tror jeg at jeg må en tur innom Lille Vinkel på lørdag for å se om jeg klarer å skaffe meg disse:

og disse:

:sikle: :sikle:

Sist redigert av Jenna : 28-06-07 kl 22:26.
Jenna er ikke aktiv  
Gammel 28-06-07, 22:27   #938
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Salg hos Alma og Lukke, samt Monsoon.

Gammel 28-06-07, 22:33   #939
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Dere vil jo bo "i nabolaget" så vi bør klare å få til en tur på bondegården og kanskje en kafetur sammen med KL?

Absolutt!
Lekre sko!

Så mye fint, Observatøren! Er den shortsen og singleten fra Norlie? Hannah har en sparkebukse i akkurat samme design, den er veldig myk og deilig.

Gammel 28-06-07, 22:39   #940
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Majsa:
Norlie, ja. Helt fantastiske klær! Og med 50% ble det til at jeg kjøpte litt.

Kjøpte også kjole/cardigan til Haugtussas jente:

Og en Norliekjole til:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.