Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 12:59   #1
SnippSnappSnupi
Passiv

Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Har aldri vært innom vognforumet på NM som jeg alltid har syntes har sett ut som det mest uinteressante undeforumet der, men dette ble jo riktig morsomt. Misunnelig er nettopp det jeg er.

Forøvrig antar jeg det som om det er flere enn meg som ikke føler seg hjemme i denne generaliseringen fra SSS:

det var ment som et eksempel! så ingen her inne er hverken intresert i vesker , sminke eller klær?

Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:03   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

det var ment som et eksempel! så ingen her inne er hverken intresert i vesker , sminke eller klær?

Jeg er ikke spesielt interessert i vesker eller sminke, nei. Siden du synes det er rart at noen her inne er kritiske til det forbruksmønsteret du representerer og forklarer det med at "vi jenter" og "dere kvinner" liker jo slikt, så er det vel på sin plass å påpeke at generaliseringen din ikke holder.

Gammel 25-06-07, 14:42   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

Sjekk shoppingtråden her på FP og jåleforumet, så får du svar....

Gammel 25-06-07, 17:11   #4
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det kan nok hende, men jeg har aldri forstått hvordan man kan være interessert i noe av dette. Å ha en lidenskap for vesker, sminke og klær er så fjernt fra min hverdag som det går an å komme og jeg er også kvinne (trodde jeg da). Ikke alle kvinner, eller jenter som du kaller "oss" er opptatt av slike ting eller har diller på slike ting. Noen av oss har andre interesser.

Jeg ser ingen som helst poeng i å eie 50 vesker eller 20 leppestifter heller.

Men da er du jo enig, Hattifnatten, at det mer dreier seg om at interessene er forskjellige enn at det ene nødvendigvis er verre eller bedre enn det andre.

Gammel 25-06-07, 19:46   #5
Elin

Elin sin avatar

Standard

Jeg synes det er interessant å lese om alternativ medisin. Det er ikke et uproblematisk område det heller. Skriver jeg om det på fora kommer det reaksjoner. Vær du trygg!

Oh, yes, det kan jeg absolutt tenke meg. Det var vel en tråd om det her også i forrige uke eller uken før....

Gammel 25-06-07, 20:28   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er interessant å lese om alternativ medisin. Det er ikke et uproblematisk område det heller. Skriver jeg om det på fora kommer det reaksjoner. Vær du trygg!

Jepp. Er fremdeles litt sliten etter forrige ukes diskusjoner ...

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.