|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?Jeg skriver oppgave om funksjonshemmede og hvordan de blir undertrykt i samfunnet. Det virker som politikerne prøver å lage lover for å hjelpe dem i jobb, for eksempel, men markedskreftene styrer og det er ikke plass i arbeidslivet for mennesker med nedsatt funksjonsevne eller som er funksjonshemmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?
Jeg syns at alle bør ha rett til en jobb og alle har plikt til å bidra til samfunnet på den måten de klarer. Men funksjonshemmimg kan være så mye, mange kan jo ikke gjøre noe, mens andre kan gå inn en hvilken som helst kontorstilling.
![]() |
#3 |
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?"Alle" grupper blir vel diskriminert på en eller annen måte........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JA dette mener jeg også... synes at småbarnsforeldre - og særlig mødre blir diskriminert i mange tilfeller.
![]() |
#5 |
Mean Milk Machine
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
Det samme tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
Det er det jeg mener. Det er viktig at også funksjonshemmede har noe å leve av som står i forhold til samfunnet forøvrig.... Jeg sa ikke lønn og solidaritet. Det var i to forskjellige setninger... |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|