|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?Sykepleiere og hjelpepleiere. De har et kjempeansvar med en latterlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?
Ja, hvem vil bli gammel i dagens samfunn?
![]() |
#8 |
"De"
|
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?Jeg er enda mer gammeldags som mener at vi burde ta bedre vare på de som har oppdratt og og gjort dem til de vi er.
![]() |
#9 |
♡
|
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?Gamle, psykisk syke, de som pleier sine foreldre eller syke barn på heltid, narkomane, funksjonshemmede.
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 10-10-06 kl 12:23. Årsak: skrivefeil som endret hele poenget mitt :grem: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?Minstepensjonister. De har 10 000 kr å leve for i mnd. Da har de vært |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?Jeg skriver oppgave om funksjonshemmede og hvordan de blir undertrykt i samfunnet. Det virker som politikerne prøver å lage lover for å hjelpe dem i jobb, for eksempel, men markedskreftene styrer og det er ikke plass i arbeidslivet for mennesker med nedsatt funksjonsevne eller som er funksjonshemmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?Jeg syns feite blir diskriminert.
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?Konklusjonen er vel egentlig at de "normale" er de som ikke blir diskriminert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Enig. Det eneste man blir tilbudt som sykelig overvektig er slankeoperasjon (i tillegg til noen få "slankeleire" som legges ned fortere enn man kan få reist dit), og da må man regne med å stå på venteliste i 4-6 år.
![]() |
#16 |
Prøver så godt jeg kan :)
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Kunne ikke ha vært mer enig. Folk skal i dag være radmagre og ha str 34 i buksemidje. Og jenter og gutter helt ned i barneskolen slanker vettet av seg for å passe inn. Og hvis dem har noen gram for mye blir dem mobbet, bare på grunn av media! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
Jeg syns at alle bør ha rett til en jobb og alle har plikt til å bidra til samfunnet på den måten de klarer. Men funksjonshemmimg kan være så mye, mange kan jo ikke gjøre noe, mens andre kan gå inn en hvilken som helst kontorstilling.
![]() |
#18 |
Just me
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem blir diskriminert i det norske samfunn, syns dere?"Alle" grupper blir vel diskriminert på en eller annen måte........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
JA dette mener jeg også... synes at småbarnsforeldre - og særlig mødre blir diskriminert i mange tilfeller.
![]() |
#20 |
Mean Milk Machine
![]() |
Det samme tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|