|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helsekost og opplysning om produkterJeg tenkte faktisk også på utrenskingsymptomer. Husker en kunde som kom tilbake med en flaske Vita Biosa, hun hadde fått kviser og hodepine og alle slags ekle symptomer av den. Jeg fortalte henne om symptomene ved utrenskning og at man ofte blir mye dårligere i begynnelsen, jeg ble også det. Så dårlig at det var rett før jeg kuttet ut hele Vita Biosaen. Men jeg fikk overtalt kunden til å prøve en uke til, og da hun kom tilbake var hun strålende fornøyd og hadde aldri følt seg så bra som nå.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Helsekost og opplysning om produkter
Kunne ikke skjønne utifra det jeg har lært at magnesium kan gi disse symptomene nei.......Men utrensing ja!!
Du mener die-off effekt ikke sant?? Jepp og det er midlertidig! Viktig å bygge opp tarmen igjen etter bl.a utrensing/candidakur etc med gode tarmbakterier/probiotika for å skape ballanse i tarmen. |
|
|
|
#3 |
|
X First Lady
Sv: Helsekost og opplysning om produkterJeg har prøvd Oxytarm et par ganger og husker at tok jeg full anbefalt dose så fikk jeg ubehag. Voldsomme luftsmerter b.la. Du har ikke prøvd for stor dose og at du evnt kan redusere antall tabl? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Høres veldig logisk ut å redusere dosen. Men det er noe i det å spise "riktig mat" når man går på slik en kur også. Hører ofte sammen. |
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Selvsagt er kosten ellers viktig. Kebab spiser jeg aldri og er ellers svært så nøye med hva jeg putter i munnen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|