Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Helsekost og opplysning om produkter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-07, 12:32   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helsekost og opplysning om produkter

Jeg tenkte faktisk også på utrenskingsymptomer. Husker en kunde som kom tilbake med en flaske Vita Biosa, hun hadde fått kviser og hodepine og alle slags ekle symptomer av den. Jeg fortalte henne om symptomene ved utrenskning og at man ofte blir mye dårligere i begynnelsen, jeg ble også det. Så dårlig at det var rett før jeg kuttet ut hele Vita Biosaen. Men jeg fikk overtalt kunden til å prøve en uke til, og da hun kom tilbake var hun strålende fornøyd og hadde aldri følt seg så bra som nå.
Jeg har prøvd Oxy Tarm selv, og fikk en grusom hodepine og satt på do med skikkelig diare i mange dager. Men så ble jeg bedre i fordøyelsen enn jeg noensinne har vært. Så de fungerer veldig bra.

Forresten, hvis man har sterk oppvekst av candida og bruker et produkt som dreper soppen, vil man føle seg helt ræva i en lenger periode, siden soppen utskiller et "giftstoff" når den dør, men dette er kun midlertidig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.