Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?
Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.
Hvorfor er vi så opprørt? Fordi det er politisk? Hadde vi syntes det var like ille om det var kreftforeningen som tjente på dette?
Det er vel ikke så mange som er opprørte, men en del (inkl. meg) synes dette er uryddig. Jeg trodde også at dette var Joners idé som han hadde avklart med NOAS ut fra hvordan han formulerte seg på FB. Når det ser ut til at det er omvendt, så opplever jeg det som uryddig. Jeg er ikke opprørt, føler meg ikke lurt eller noe som helst. Jeg synes det er kjipt at Joner/NOAS/reklamebyrået ikke fikk formulert dette litt tydeligere, fordi det er slike "tabber" som slår an blant dem som lar seg påvirke av Listhaug. Nå må vi lære av det som skjedde i USA ift. Trump. Vi kan ikke tro at på seg selv kjenner man andre og at "det kan da ikke være SÅ mange som går på slik retorikk".
Jeg synes det er strålende at Joner engasjerer seg og at han tar for seg en integreringsminister som fremmer et hatbudskap. Helt fantastisk! Men det er synd at man ikke forutså disse reaksjonene og laget kampanjen deretter. Jeg er litt overrasket over at ikke reklamebyrået vet bedre.
At Listhaug kaster stein i glasshus, er ikke første gangen, men de hun treffer bryr seg katta om det.
Sist redigert av noen : 23-11-16 kl 13:48.
|