Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 13:07   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes det er irrelevant om det var et byrå inne i bildet eller ei, for det er det i de fleste gode kampanjer. Men jeg synes det er relevant om kampanjen var tydelig på hvem som egentlig er avsender, var det Joner eller NOAS? Jeg synes ikke Joner sin post var tydelig nok på at dette var et samarbeid mellom ham og NOAS, han skrev at han hadde vært i dialog med, og det er for meg litt svada-aktig.

Nettopp. Det er utydelig avsender, og det er uryddig.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men det er da ingen andre kampanjer som sier eksplisitt at de samarbeider med et reklamebyrå! Selv ikke når samarbeidet er kjøpt og betalt, slik det ikke var her!

Ikke utførelsen, men initiativet og bakpersonene bak kampanjen. Det er DET som er poenget.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er egentlig ikke så viktig. De aller, aller fleste kampanjer er utarbeidet av et byrå. Men han var ikke så tydelig på hva som var hans rolle i kampanjen, og det har jeg litt større problemer med.

Nettopp igjen. Det er forskjell på "jeg har så lyst å gjøre noe med denne saken, jeg ringer kompisen min og spør om han kan hooke meg opp med NOAS." og "Vi i NOAS ønsker en kampanje for å få inn penger og sette fokus på en sak, kan dere som vårt byrå finne en god talsperson?"

To helt forskjellige scenarier, og begge er OK, men det er uheldig at det ene fremstilles som det andre.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.