Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-16, 13:53   #11
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg synes at det er småmorsomt å følge diskusjonene på disse Facebookgruppene, men tror ikke at jeg kommer til å være noe aktiv der. Jeg vil heller diskutere her inne, om det er greit.

Jeg har tenkt litt på hva som er fascinasjonen i den siste sesongen. Jeg likte de to første også, men ble på ingen måte så fengslet som jeg ble i den siste. En ting er at det er fantastisk gode skuespillere. Men det er også et tilbakeblikk til den fasen i livet der en forelskelse bare fyller deg helt. Jeg husker så godt følelsen av å glede meg til å være et sted bare fordi han kanskje kom til å være der. Å gå gaten der han bodde, ii et håp om at han skulle komme ut akurat da. Jeg kjenner at jeg lever meg skummelt inn i det. Selv om jeg heldigvis ikke får noe behov for å poste kyssebilder.

Og så ser jeg om igjen de to scenene der Isak kommer ut, først til Jonas og så til vennene og de gir meg et veldig stort håp. Min eldste er 15. Og ut fra henne og hennes venninner, så tror jeg faktisk at det er slik det er/kan være. Og det er så vanvittig deilig.

Blå er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.