|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?Ang. homogent samfunn; jeg vil tro det ikke er mer homogent enn der dere bor nå. Dessuten vil områdene brukes av så mange ulike mennesker, at dere vil i det minste ha andre folk i nærheten, om ikke boende tett på.
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?
Dette er et godt poeng. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?Vi bodde en periode sentrumsnært etter at vi flyttet tilbake fra USA da huset vårt fortsatt var utleid. Det var i 2. etasje i et område med mye studenter og nattliv. Jeg syns det gikk bra, men det var selvsagt noe forstyrrende. Det var egentlig mer irriterende at søplet ble hentet i søppelrommet som var under oss kl 05.30 hver mandag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?Jeg er oppvokst der Pelen har hytte så jeg synes alt annet er sentralt.
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?
Godt poeng. Vi bor ikke i Oslo, men bor like ved et spilitter nytt område ved vannet med nydelige turmuligheter og badeplasser. Mye grønt og alt tilgjengelig for andre enn boboerne i de nye blokkene, kjedede eneboligene og eneboligene med egen båtplass utenfor vinduet sitt. Det er ganske mange som er sure på folket som bruker området "deres". De offentlige grillene, benkene, volleyballbanen og lekeplassen er mye brukt på sommeren. Og spesielt av ungdom på ettermiddag/ kveld.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|