Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis stortingsvalget var i morgen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva ville du stemt hvis Stortingsvalget var i morgen?
Arbeiderpartiet 59 34,50%
Høyre 24 14,04%
Venstre 19 11,11%
SV 31 18,13%
KrF 3 1,75%
MDG 2 1,17%
Senterpartiet 10 5,85%
Frp 3 1,75%
Rødt 18 10,53%
Andre 0 0%
Stemmer ikke/har ikke stemmerett ved Stortingsvalg/brokkoli og what ever 2 1,17%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-17, 13:44   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Faller også punktet om alternativ medisin? Og betyr dette at folka med et vitenskaplig forankret verdenssyn har vunnet fram i MDG? For da er jeg villig til å ta en revurdering av mitt syn på det partiet.

Litt usikker på hva du mener. Men her er fra forslaget til nytt program.

Sitat:

Legge til rette for økt bruk av vitenskapelig dokumentert, ikke-medikamentell behandling innenfor primærhelsetjenesten.

Sitat:

Stille krav om dokumentert e ekt for alle behandlingsformer som berettiger trygderefusjon.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 15:55   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg er tidligere Høyre-medlem som har stemt Venstre de siste valgene. Og det hadde jeg vel gjort nå også.

Og så hadde jeg før stemt FrP enn å stemme Rødt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 16:14   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg er tidligere Høyre-medlem som har stemt Venstre de siste valgene. Og det hadde jeg vel gjort nå også.

jeg har blitt rødprikket et par ganger for å si det siste der. Men jeg var kanskje litt mindre diplomatisk i formuleringen min. Tror jeg sa noe sånn som at Rødt var like ille som FrP, bare på en annen måte.

Politikk er ikke bare lett, og jeg blir alltid litt fascinert av at venstresiden i Norge hyller venstresiden i amerikansk politikk, for politisk sett så er jo venstresiden i USA fremdeles til høyre i norsk sammenheng. Til og med Sanders er jo ikke rød, om noe er han vel mer sammenliknbar med Venstre. Man glemmer ofte at det faktisk stiller en rekke andre uavhengige partier til valg i USA selv om disse ikke er synlige på TV. Og at høyresiden i amerikansk politi er laaaaaaangt til høyre for Høyre i Norge (og langt til høyre for FrP også. Høyreisen i USA er jo ikke liberal, men konservativ. Det er jo demokratene som er liberalistisk der). Og så sier jeg heller ikke at FP tror dette, men det er ofte mitt inntrykk når jeg diskutere politikk i RL - at man tror de som stemmer blått også automatisk støtter republikanerne.

Jeg stemmer Høyre. Fordi det er den politikken som jeg er mest enig i, jevnt over, og fordi det er bedre å stemme på et parti man er (i alle fall langt på vei) enig i, og få med et parti man ikke er enig med i særlig mye i det hele tatt på kjøpet, enn å stemme på et man ikke er enig i like mye med, og få et par-tre andre partier man heller ikke er særlig mye enige med på kjøpet.

Gammel 16-03-17, 19:02   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Samme her

(Men har ikke tenkt å stemme noen av dem)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.