|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!
Kan vi ta domkirken i stedet for? Veldig mye mer praktisk for oss i hvert fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
Enig. Der er jeg forresten døpt, med helvetespreken og full pakke. Lillebror mener det tydet på framsynt prest.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!Min ateist velger kirka hvert år, men sier at han blir ekstremt søvnig bare av å gå inn døra, og greier ikke la være å gjeste hvert syvende sekund. Han lurte på om det var noe med selve kirkerommet som påvirket fysikken hans. Grunnen til at han velger kirka er litt "liker ikke å gjøre nye ting" og litt lærer (som er aktiv i en frikirkemeninghet) som sier "dere som velger bort kirka må ha vanlig skole".
Ved å lære ham at det får han ikke lov til fordi du bestemmer over hodet hans?
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!Skolen barna våre går på har heldigvis ikke skolegudstjenester. Vi er ikke kristne, men barna våre ville uansett fått velge selv hva de ville gjøre.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvilke andre trossamfunn besøker dere, for at ungene skal lære om dem? Hvordan organiserer dere det og når?
![]() |
![]() |
#6 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Ingen og ikke har vi planer om det heller.
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Ah, selvfølgelig, mest praktisk for meg også, jeg kan kaste stein fra kontorplassen og på domkirken. Ikke at jeg har prøvd altså, vandalisme driver jeg ikke med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg synes det er koselig med julegudstjeneste og kommer gjerne, selv om jeg ikke regner meg selv som nevneverdig kristen. :krysser av på skjemaet at jeg kommer:
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|