Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-07, 21:54   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren

Så kjedelig da. Kjenner meg igjen ifht dette med å ikke tørre og klage. Jeg har løst problemet "sjelden fornøyd" med å gå til samme frisør i flere år. Etterhvert turte jeg å si i fra at "sist gang synes jeg kanskje det ble litt for (..)" og etterhvert ble hun bedre kjent med meg - og hva jeg likte. Har vel gått 6 år hos samme frisøren. Da jeg skulle bestille time sist, viste det seg at hun har måttet slutte som frisør på grunn av allergi. Troppet opp hos en ny frisør, og ble veldig misfornøyd etterpå. Blæh. Hvis noen vet om en god frisør i lillestrømområdet er det bare å rope ut.

Gammel 14-07-07, 21:59   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Så kjedelig da. Kjenner meg igjen ifht dette med å ikke tørre og klage. Jeg har løst problemet "sjelden fornøyd" med å gå til samme frisør i flere år. Etterhvert turte jeg å si i fra at "sist gang synes jeg kanskje det ble litt for (..)" og etterhvert ble hun bedre kjent med meg - og hva jeg likte. Har vel gått 6 år hos samme frisøren. Da jeg skulle bestille time sist, viste det seg at hun har måttet slutte som frisør på grunn av allergi. Troppet opp hos en ny frisør, og ble veldig misfornøyd etterpå. Blæh. Hvis noen vet om en god frisør i lillestrømområdet er det bare å rope ut.

Var det en frisør i samme salong? Vi skriver alltid opp hva vi bruker på data'n, sånn at andre i salongen kan overta kundene.. Du kan også spørre om fargenr/merke, slik at du kan si det til en evt annen frisør. (Det er jo ikke farlig å spørre..)

Gammel 14-07-07, 22:08   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Var det en frisør i samme salong? Vi skriver alltid opp hva vi bruker på data'n, sånn at andre i salongen kan overta kundene.. Du kan også spørre om fargenr/merke, slik at du kan si det til en evt annen frisør. (Det er jo ikke farlig å spørre..)

Det var i samme salong. Jeg farger for øvrig ikke håret. Det går mer på "hårfrisyresmak", og at vi liksom la planer sammen framover. Det var også godt å gå til en frisør jeg følte kjente meg litt som type.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.