Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-07, 20:31   #21
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren

Det var jo veldig kjedelig da. Jeg har rett og slett begynt å gjøre minst mulig der jeg. Dropper å farge, kjøper ikke produkter, klipper bare fort og greit. Joda, relativt kjedelig blir jeg på håret, men jeg slipper legge igjen masse penger og irritere meg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 20:54   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjedelig da. Kjenner meg igjen ifht dette med å ikke tørre og klage. Jeg har løst problemet "sjelden fornøyd" med å gå til samme frisør i flere år. Etterhvert turte jeg å si i fra at "sist gang synes jeg kanskje det ble litt for (..)" og etterhvert ble hun bedre kjent med meg - og hva jeg likte. Har vel gått 6 år hos samme frisøren. Da jeg skulle bestille time sist, viste det seg at hun har måttet slutte som frisør på grunn av allergi. Troppet opp hos en ny frisør, og ble veldig misfornøyd etterpå. Blæh. Hvis noen vet om en god frisør i lillestrømområdet er det bare å rope ut.

Gammel 14-07-07, 20:58   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du ingen venner som er svært fornøyde med frisøren sin da? så kan du jo gå til vedkommende?
Jeg er sjelden fornøyd med farge etter at "Min" frisør flyttet fra Trondheim og fikk jobb på Adam og Eva i Oslo. Hun forsto meg og jeg var alltid fornøyd.

Gammel 14-07-07, 20:59   #24
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Så kjedelig da. Kjenner meg igjen ifht dette med å ikke tørre og klage. Jeg har løst problemet "sjelden fornøyd" med å gå til samme frisør i flere år. Etterhvert turte jeg å si i fra at "sist gang synes jeg kanskje det ble litt for (..)" og etterhvert ble hun bedre kjent med meg - og hva jeg likte. Har vel gått 6 år hos samme frisøren. Da jeg skulle bestille time sist, viste det seg at hun har måttet slutte som frisør på grunn av allergi. Troppet opp hos en ny frisør, og ble veldig misfornøyd etterpå. Blæh. Hvis noen vet om en god frisør i lillestrømområdet er det bare å rope ut.

Var det en frisør i samme salong? Vi skriver alltid opp hva vi bruker på data'n, sånn at andre i salongen kan overta kundene.. Du kan også spørre om fargenr/merke, slik at du kan si det til en evt annen frisør. (Det er jo ikke farlig å spørre..)

Gammel 14-07-07, 21:08   #25
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Var det en frisør i samme salong? Vi skriver alltid opp hva vi bruker på data'n, sånn at andre i salongen kan overta kundene.. Du kan også spørre om fargenr/merke, slik at du kan si det til en evt annen frisør. (Det er jo ikke farlig å spørre..)

Det var i samme salong. Jeg farger for øvrig ikke håret. Det går mer på "hårfrisyresmak", og at vi liksom la planer sammen framover. Det var også godt å gå til en frisør jeg følte kjente meg litt som type.

Gammel 19-07-07, 12:42   #26
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble skuffet økonomisk jeg.. Vi avtalte en frisyre til en sum, farger o.l.
Jeg skulle ha 3 forskjellige farger på flere striper og en oppklipt frisyre. Alt til en gitt sum, på maks 1200 kr. Synes det var ille nok..

Etterhvert som hun har blanda farger OG klipt meg, så endres plutselig prisen. For jeg måtte jo regne med fargetillegg, OG tillegg for langt hår.
Hun skulle da ha 1200 for bare stripene, 300 for fargetillegg, og 600 for klippen.

Jeg ble helt kald og svett alt på en gang.. Jeg satt der med _kun_ 1200 kr.
Jeg sa det rett ut at jeg nektet å betale når vi hadde satt en pris. ( dette var før fargene ble tatt i.) Etter en røff behandling, med skylling og føn ( det gjør vondt når frisøren er suur! ) Så slapp jeg unna med 1500 kr. Hun protestert å sa at nå måtte hun betale mellomlegget o.l. Jeg setter aldri mne bein der igjen!

Men håret ble bra, men det er kortvarig glede

Gammel 19-07-07, 13:14   #27
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Har du ingen venner som er svært fornøyde med frisøren sin da? så kan du jo gå til vedkommende?

En venninne gikk en gang til "min" frisør - den beste jeg noen sinne har hatt og som jeg gikk til i 8 år tror jeg. Venninna syntes frisøren var helt håpløs og det ble med den ene gangen Det er tydeligvis mer enn "flink frisør" som skal til...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 13:18   #28
Frantzen
Passiv

Standard

Usj...kjedelig! Syns det er litt rart da, at frisøren ikke anbefalte deg en lysere nyanse i og med at håret ditt er litt porøst?

Jeg er -som de fleste andre her - godt kjent med å være misfornøyd. Nesten aldri har jeg opplevd at de ikke klipper mer enn det jeg ber om.

Håper din "bad hair day" går over snart.

Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 13:30   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempekjedelig nå rman ikke er fornøyd med frisøren.

Jeg for min del pleier bare å sette meg i stolen å si "Fiks og ordne"

Også blir det som oftest bra. Men dyrt...

Gammel 19-07-07, 14:44   #30
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Så kjedelig, da - frisering er noe herk, altså! Håper du venner deg til det og føler deg fin etter hvert.

Jeg har langt hår og er hos frisøren bare et par ganger i året, men jeg gremmes hver gang. De forteller meg alltid hvor tynt og tovete håret mitt er, og hvor lett det har for å brekke etc. Det er mulig det er et forsøk på å få meg til å legge igjen mer penger, men det skal de jammen bli blå for!

Kjenner meg veldig igjen her, og også i hovedinnleggers innlegg.

Å gå til frisør er bortimot det verste jeg vet, og rangeres rett før å gå til tannlege. Jeg har hår som det er umulig å få en bra frisyre med, og det er alle frisører flinke til å påpeke. Jeg har prøvd alt, (det føles sånn), fra billigfrisøren på sentret til 400 kroner til Toni&Guy til 2500 kroner. Den eneste forskjellen var at Toni & Guy hadde serverte bedre kaffe, klippet ble omtrent helt lik. Jeg har nå fått høre av noen flinke frisører at jeg bare kan ha langt hår uten noe som helst finesser, eller oppklipt hår som får meg til å se ut som jeg er 50, andre muligheter finnes ikke pga hårtype/fall osv. Så jeg går til frisøren en gang i året, og prøver å glede meg over all de pengene jeg sparer, har gitt opp å prøve igjen utover det.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 17:48   #31
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg ble skuffet økonomisk jeg.. Vi avtalte en frisyre til en sum, farger o.l.
Jeg skulle ha 3 forskjellige farger på flere striper og en oppklipt frisyre. Alt til en gitt sum, på maks 1200 kr. Synes det var ille nok..

Etterhvert som hun har blanda farger OG klipt meg, så endres plutselig prisen. For jeg måtte jo regne med fargetillegg, OG tillegg for langt hår.
Hun skulle da ha 1200 for bare stripene, 300 for fargetillegg, og 600 for klippen.

Jeg ble helt kald og svett alt på en gang.. Jeg satt der med _kun_ 1200 kr.
Jeg sa det rett ut at jeg nektet å betale når vi hadde satt en pris. ( dette var før fargene ble tatt i.) Etter en røff behandling, med skylling og føn ( det gjør vondt når frisøren er suur! ) Så slapp jeg unna med 1500 kr. Hun protestert å sa at nå måtte hun betale mellomlegget o.l. Jeg setter aldri mne bein der igjen!

Men håret ble bra, men det er kortvarig glede

Blir regelrett irritert når jeg hører sånt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 17:56   #32
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Blir regelrett irritert når jeg hører sånt.

Ja, for vi avtalte pris, så jeg hadde mitt på det rene. Godt jeg blir litt sint og sier ifra nå det gjelder sånt.

Gammel 19-07-07, 19:53   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er stort sett fornøyd hos frisøren jeg. Har funnet meg en som jeg liker veldig godt!

Hun er veldig dyktig, og da spesielt på det med farger - det er ganske krevende - og mye å kunne i teorien, for å få det til å funke i praksis (spesielt på mitt hår som endrer farge hele tiden )

Men jeg sier ifra underveis også. Sist så stoppa vi LIKE før hun skulle stripe håret i sånn hette, fordi jeg følte det ble feil. Så da tok hun av hetta, farga håret, og bare pensla i striper.

Så det gjelder å si ifra når man "ser" det går galt!

Ellers anbefaler jeg å prøve flere frisører.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 20:27   #34
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er også på utkikk etter en frisør som ikke kjefter på meg, tar for mye eller lite eller prøver å prakke på meg masse greier jeg ikke vil ha.

Enig! Jeg er saa utrolig drittlei frisorer som alltid skal kjefte paa meg fordi jeg bruker for mye foner (ja, forsok liksom en annen metode for aa faa tort haar i minus 25 grader klokken 4 om morgenen), jeg bruker feil produkter, jeg kurer det for lite, jeg maa la haaret hvile osv. osv.

For ikke aa snakke om aa prakke paa unodvendige produkter som hverken haaret mitt eller lommeboken min har bruk for.

Eller de som maser om at man maa stusse tuppene hver 6.uke da man sparer til langt haar! Bullshit, for da blir det ALDRI langt! :erfart: Den eneste maaten man kan spare til langt haar paa, er aa IKKE KLIPPE samt kure det ofte og lenge.

En gang hadde jeg en flink frisor, men han flyttet....og deretter er det ikke haap!

Saa hva gjor man: Langt haar i hestehale! Farger og kurer haaret selv og gaar til frisoren 2 ganger i aaret.

Gammel 19-07-07, 20:33   #35
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig kjedelig når man ikke er fornøyd med frisøren/frisyren. Jeg har en fantastisk yndligsfrisør, men hun holder til i nord-Norge og jeg i Oslo. Jeg bestiller time hos henne hver gang jeg er på besøk hos familien i nord. Upraktisk.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 20:34   #36
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nikket meg gjennom hele denne tråden. Jeg innser, som flere her, at eneste løsning er å la håret gro og slippe unna med en stuss en gang i halvåret. Jeg er møkklei av å bli kjeftet på og kritisert i tillegg til at jeg må betale en månedslønn for en sveis jeg ikke er det spøtt fornøyd med. Blæ. Takke meg til en behandling hos hudpleier i stedet. Der er de i hvert fall hyggelige og gjør sjelden så stor skade som frisøren. Billigere er det også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 21:31   #37
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Enig! Jeg er saa utrolig drittlei frisorer som alltid skal kjefte paa meg fordi jeg bruker for mye foner (ja, forsok liksom en annen metode for aa faa tort haar i minus 25 grader klokken 4 om morgenen), jeg bruker feil produkter, jeg kurer det for lite, jeg maa la haaret hvile osv. osv.

For ikke aa snakke om aa prakke paa unodvendige produkter som hverken haaret mitt eller lommeboken min har bruk for.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg er møkklei av å bli kjeftet på og kritisert i tillegg til at jeg må betale en månedslønn for en sveis jeg ikke er det spøtt fornøyd med. Blæ. Takke meg til en behandling hos hudpleier i stedet. Der er de i hvert fall hyggelige og gjør sjelden så stor skade som frisøren. Billigere er det også.

Ser at det er på plass med en trøsteklapp til mange her... jeg må innrømme a jeg nå innser at jeg har vært heldig likevel - og kun opplevd overdreven klippeglede. Melking av lommebok og kjeft har jeg heldigvis til gode å oppleve

Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 22:02   #38
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

All sympati!!

Det er fryktelig kjedelig å forlate en frisørsalong, og det eneste du vil er å reise hjem for å drive "damage control" med hårvask og neglesaks...

Jeg er frisørsalongnomade, og har prøvd mange, mange salonger her i distriktet. Det er så teit, men jeg føler meg liksom litt "liten" der jeg sitter i frisørstolen, kledd i en kappe med farger ala Zorro på speed. Jeg er selvsikker i de alle fleste andre fora, men hos frisøren blir jeg litt sånn at jeg ikke helt tør spørre for mye, mase for mye... Kanskje er jeg redd frisøren skal hevne seg på håret mitt?

Jeg har linjalkrøller, og håret mitt blir IKKE pent oppklippet. Jeg sier fra, gang på gang, men ender ofte med et skikkelig mislykka forsøk på å "løfte det". Det lar seg ikke løfte, ferdig med det.

Den aller verste runden var hos en frisør jeg kjente, og jeg endte med å betale for en klipperunde hos en annen frisør dagen etter. Jeg klarte ikke klage på min bekjente, det ble FOR flaut. Jeg unngikk å la henne se meg med nedslått hår i lang tid... Jeg så ut som om jeg hadde mørkt, kommunebrunt, skulderlangt hår under en lys, stripet, kort parykk.

Gammel 20-07-07, 10:46   #39
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Dette høres kjent ut og jeg har opplevd slike ting MANGE ganger... helt til jeg fant Cherry, min nå faste frisør... hun skjønte håret mitt ved første blikk og siden har jeg vært trofast .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 11:27   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Dette høres kjent ut og jeg har opplevd slike ting MANGE ganger... helt til jeg fant Cherry, min nå faste frisør... hun skjønte håret mitt ved første blikk og siden har jeg vært trofast .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.