|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Spinoff fra Har du prøvd narkotikaDet kunne ikke falle meg inn å bruke narkotiske midler. Jeg kan ta meg et glass vin og ja..... jeg har vært på fylla i ungdomstida, men jeg vil ikke utsette meg selv for giftstoffer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spinoff fra Har du prøvd narkotika
Og jeg hadde mye moro med. Hah!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Har du prøvd narkotikaHvorfor jeg aldri skal prøve igjen? Fordi jeg er blitt voksen, og føler ikke lenger behov for å eksprimentere.
|
|
|
#5 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Spinoff fra Har du prøvd narkotikaDersom jeg kunne brukt narkotika uten noen som helst helsemessig risiko, hadde jeg prøvd alt som var.
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Nå er det jo ikke bare hun som påstår dette også da. Det finnes en god del forskere som også mener det er en korrelasjon. Er det ingen som har hørt om "The golden gate"? Tobakk - alkohol - hasj - piller - heroin. (Jeg vil jo gjerne jobbe litt for å få lagt til sjokolade i begynnelsen av den rekken da. :sjokoman: )
|
|
|
#7 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det er jo akkurat det jeg sier i de tidligere innleggene mine. Det er jo åpenbart at det er en korrelasjon (altså "noe som opptrer sammen" jeg antar at det faktisk var det du mente og ikke kausalitet – "noe som følger av noe annet" – fordi det er ikke åpenbart, selv om man naturligivs ikke kan bevise at det ikke er slik). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Javisst.
|