|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?En forsvarlig forbikjøring er ikke farlig. Å være bil nr 2 er det som lager kø, hvis man ikke holder farten.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 11-09-18 kl 22:28. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
Litt pussig er det jo at vi har så fundamentalt forskjellig oppfatning av samme veistumpen. De (og det er MANGE!! Og inkluderer flere dødsulykker dessverre) farlige situasjonene jeg har opplevd har alle, uten unntak vært forbikjøringer.
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg har da stadig opplevd kø på Rv 3, som på alle andre veier. Sporadiske køer på grunn av maskiner eller traktorer i veien hvor det er vanskelig å kjøre forbi, eller fordi noen holder lavere fart enn gjennomsnittet. De løser seg jo opp etter en stund, men småkøer som dannes bak saktegående kjøretøy finnes på alle veier over hele landet og er et helt vanlig fenomen i trafikken.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 11-09-18 kl 23:18. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Jeg er ofte bil nr. 2. Jeg tar igjen bil nr. 1, men bil nr. 1 kjører fort nok til at jeg ikke ønsker å kjøre forbi. Er det da min "plikt" å kjøre forbi likevel for ikke å skape kø?
|
|
|
#5 |
|
Dragedytteren
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|