Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra prinsessetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 13:07   #29
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff fra prinsessetråden

Man kan ikke kontakte engler, men Gud kan selvfølgelig sende engler i din vei hvis han vil det. At folk tar seg betalt viser bare at de har ikke den rette holdningen til gaven de har fått.

Ang. at synske skal forutse store katastrofer, mord, kidnapping osv. er det vel Gud som bestemmer om han vil fortelle det på forhånd.
Her i bygda jeg bor var det et stort leirras på 1800-tallet. Presten i bygda hadde fått besøk av en Guds engel som fortalte at bygda ville bli rammet av en stor katastrofe. Tror dere folk ville høre dette?

William Branham var en annen mann som ble født på tidlig 1900-tallet. Han utførte mirakler og helbredelser, han var en Guds tjener. Han tok ikke betalt for noe. Tror dere de kristne likte denne mannen?

I trøndelag er det en mann som går for kallenavnet, Snåsa-kaillen. Han har helbredet flere, som jeg har skjønt det så tar han ikke betaling for det. Om folk gir han en symbolsk sum så tar han vel i mot.

Men å starte en engle-skole, det tror jeg ikke er noe hun har fått fra Gud. Men, det kan jo hende hun tror hun gjør det rette, og da er det vel lite vi kan gjøre. Tiden vil vise om dette er liv laga, eller om det er noen som bare vil opphøye seg selv.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.