|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmMilde måne, nå sitter jeg og sipper for meg sjøl og gjenopplever mang en tåre på kino...
|
|
|
#82 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmNår baby Dawn dør i Trainspotting.
|
|
|
#83 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
Jeg skulle akkurat til å nevne denne scenen. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
flisespikker
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
Han er ganske betagende, ja.
|
|
|
#85 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmJeg elsker Alan Rickman, spesielt som Snape.
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film[Jeg gråt også mye mot slutten av Brent av solen, når den tidligere anerkjente offiseren sitter i bilen til stalinfolkene, og alt er tapt, verden er gått av hengslene ...[/quote]
|
|
|
#89 |
|
|
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmMange filmer jeg ikke har sett her, og som jeg ikke tror jeg orker å se på en stund heller. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Bedreviter
|
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmJeg var helt og fullstendig knust etter å ha sett De tiltalte på kino som 1819-åring. (Husker du det, Skilpadda?) Det gikk mange år før jeg kunne se et flipperspill uten å få en diger klump i halsen. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
En som trener
|
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmJeg vet ikke om det er den mest hjerteskjærende scenen, men ihvertfall den jeg husker best (så filmen i går): Da faren fant datteren drept, hårløs og naken i Parfymen. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Herregud. Den så jeg nesten rett etter jeg hadde født Sneipen. Hjemme, alene, etter Rhetts innstendige anbefaling. Jeg ble så rasende på ham at jeg faktisk slo ham da han kom tilbake.
|
|
|
#93 |
|
Textrovert
|
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmNoen som husker den italienske serien "Historien" som gikk på tv i 88 (tror jeg)? Basert på Elsa Morantes roman av samme navn. Med Claudia Cardinale i hovedrollen om en enke som blir voldtatt av en soldat under 2. verdenskrig og som får sønnen Useppe som et resultat av dette. Serien følger livet deres og det er ikke annet enn død og pine hele veien. Den serien var hjerteskjærende fra start til slutt. Jeg blir helt utafor bare av å tenke på den nå snart 20 år etterpå.
|
|
|
#94 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmDen aller mest hjerteskjærende scenen jeg husker er den nevnte scenen i "Sophies Valg", hvor hun måtte velge mellom barna sine. GRUSOMT! |
|
|
|
#96 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
Åh, ja, den filmen hadde jeg helt glemt! Når faren og sønnen sitter i en fangeleir og faren gjør alt han kan for at sønnen ikke skal forstå hva som egentlig foregår. Husker ikke helt slutten, men den var tragisk i alle fall.
|
|
|
#97 |
|
sjelden
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmJeg griner nesten til annenhver film jeg ser. Den siste jeg har sett, som jeg syns var hjerteskjærnede, er filmen "Bridge to Terabithia".
|
|
|
#98 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmJeg tror det er scenen der boksepappaen dør i The Champ som har gjort mest inntrykk på meg, kanskje fordi jeg var så ung? Slutten på TV-serien Tornefuglene var også ganske intens minnes jeg.
|
|
|
#99 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmKom ikke på noen da jeg begynte å lese tråden, men nå husker jeg mange - spesielt La belle vita, Sophies Choice og Tornefuglene - og humøret har sunket betraktelig. :snufs:
|
|
|
#100 |
|
|
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmNå har ZTV gjort at jeg husker en annen film jeg alltid gråter av, den "Ya-ya sisterhood" eller hva den nå enn heter. Uffuffuffuff. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|