Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg tynne jakker uten hette?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-07, 15:25   #21
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg tynne jakker uten hette?

Æsj, nå var jeg innom Benetton på Majorstua og de hadde ingen uten hette. Så jeg må nok trekke anbefalingen. Eller, man kan jo dra til en butikk i Italia med større utvalg da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 15:30   #22
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte til storebror hos JC. Grå og hvitstripete, og uten hette.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 15:33   #23
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

jeg vet. Det irriterer meg skikkelig. Butikkene tyter over av hettejakker, men nesten ikkeno uten hette. Jaja, kan jo ta en strikka en, men det blir ikke det samme.

Takk for tips. De til HM-nettbutikken, finnes de i vanlige butikken også?

Jeg er helt "hysterisk" i forhold til ikke-avtagbare hetter. Vidunderet har aldri på seg gensere eller hettejakker i barnehagen hvis det ikke går ann å ta av hetta.

Tipper det er derfor du vil ha hetteløs jakke også?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 15:48   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Eller, man kan jo dra til en butikk i Italia med større utvalg da.

Det spørs om sambo syns det er god prioritering av klesbudsjettet gitt!

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg er helt "hysterisk" i forhold til ikke-avtagbare hetter. Vidunderet har aldri på seg gensere eller hettejakker i barnehagen hvis det ikke går ann å ta av hetta.

Tipper det er derfor du vil ha hetteløs jakke også?

Jepp, i barnehagen har han aldri noe med hette som som sitter fast. Han har et par hettegensere som han bruker når han er sammen med oss, men ikke til leking. Jeg syns hetter er skummelt.

Den fra Katvig var ikke dum! Jeg syns ofte det er så mye skrift og snodig trykk på gensere fra kjedebutikker, men siden jeg nesten aldri finner sånne jakker så kjøper jeg omtrent alt jeg kan finne. De er så greie til sånt "mellomvær" også er de mye under vindjakker og olajakker når det trengs litt ekstra.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 16:20   #25
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi har en fra Exit. Den er riktignok kjøpt på danskebåten, er ikke sikkert de har samme kolleksjon i butikkene.

Var innom Exit i dag og de hadde inne værtfall 3 forskjellige sånne jakker uten hette
Turbo fikk en ny oransj en

Gammel 01-08-07, 23:52   #26
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Var innom Exit i dag og de hadde inne værtfall 3 forskjellige sånne jakker uten hette
Turbo fikk en ny oransj en

Ja, vår er rød-oransje!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 16:41   #27
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt en på Polarn o. Pyret en gang.

Tror de har noen nå også:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.