Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg tynne jakker uten hette?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-07, 21:16   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg tynne jakker uten hette?

Jeg trenger tynne jakker, typ hettejakke, sånn men uten hette. I størrelse 104/110 til gutt. Hvor finner jeg det? Nettbutikk? Vanlig butikk? Tips anyone? Jeg syns absolutt alt har hetter, og det vil jeg ikke ha til barnehagebruk.

Sist redigert av Tallulah : 31-07-07 kl 21:43.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 21:17   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg tynne jakker uten hette?

Ikke slike som hetten kan pakkes inn i kragen heller?

Gammel 31-07-07, 21:29   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt flere sånne på Benetton.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 21:34   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Så sånne på H&M i stad.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 21:40   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ikke slike som hetten kan pakkes inn i kragen heller?

Ikke sånne utenpåjakker, men sånne man kan ha under en jakke f. eks. Sweats? Hva heter det på norsk? Joggedress-stoff?

Jeg har ikke sett det på HM, men nå er det en stund siden jeg tittet innom. Får sjekke Bennetton også, takk for tips!

Gammel 31-07-07, 21:40   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, en cardigan?

Gammel 31-07-07, 21:42   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ah, en cardigan?

Heter det det til gutter også? Jeg spesifiserte kanskje ikke at det var til gutt, nei. Cardigan, da tenker jeg på en strikket sak. Joggedress-stoff er jo forsåvidt strikket det også. Jeez, jeg er dårlig til å forklare i dag.

Gammel 31-07-07, 21:48   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt sånn jakke i joggestoff på Zara og sett det på Benetton.

Sist redigert av Camomilla : 31-07-07 kl 22:03.
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 21:55   #9
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette har de i nettbutikken til HM, i alle fall.
De to øverste er fleece.

Gammel 31-07-07, 21:56   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Men hun ville ha i joggestoff.

Jeg kjøpte til Emma i sommer, uten hette, så det finnes.

Gammel 31-07-07, 21:59   #11
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det ser jeg nå. Det tror jeg skal godt gjøres, for å være ærlig.

Gammel 31-07-07, 22:03   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det tror jeg skal godt gjøres, for å være ærlig.

jeg vet. Det irriterer meg skikkelig. Butikkene tyter over av hettejakker, men nesten ikkeno uten hette. Jaja, kan jo ta en strikka en, men det blir ikke det samme.

Takk for tips. De til HM-nettbutikken, finnes de i vanlige butikken også?

Gammel 31-07-07, 22:06   #13
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne typen fra Benetton har vi hatt mange av. Dette bildet er fra høstens kolleksjon.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 22:11   #14
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en fra name-it i helga. Men vet ikke om det merket har så store klær.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 22:16   #15
malena

malena sin avatar

Standard

Jeg fant en på LaRedoute. Billig var den også, 179,-

Gammel 01-08-07, 08:05   #16
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Vi har også en slik type fra Benetton

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 08:30   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Denne typen fra Benetton har vi hatt mange av. Dette bildet er fra høstens kolleksjon.

Turbo har mange sånne, men ikke fra Benetton, for det har vi ikke her.
Men fra cubus, lindex, mexx,hm,

Gammel 01-08-07, 08:41   #18
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Katvig har, men de har en litt stor hals på en måte. : Også dårlig å forklare:. Vi har en slik i grå og sort.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 11:14   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en fra Exit. Den er riktignok kjøpt på danskebåten, er ikke sikkert de har samme kolleksjon i butikkene.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 11:43   #20
Kristin@
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2007
Kristin@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har hatt en fra H2O. Ellers hadde Miniature en i vårkolleksjonen. Vi har bare buksen (i blått) siden storebror for tiden nekter å ta på "innejakker". Men han er på gli...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.