|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koronavirus og ferieplanerJeg var i USA for et år siden, da SAS streiket? I hvert fall, fly ble kansellert, flyselskap tilbakebetalte reisebyrå som til slutt overførte pengene til meg. SAS kunne by på retur til Oslo med 12 timer å vente i på flyplass i London, den takket jeg nei til. Så jeg mener å tro at dere skal forholde dere til den som solgte billettene, de får oppgjør av flyselskap for kansellerte fly.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Koronavirus og ferieplaner
Jeg tror også det. Men tror (ikke helt sikker) dere må betale inn resten av beløpet for å kunne få dekket det? Tror ikke de dekker "kun" det som er betalt inn til nå? Det var i alle fall slik for min mor med samboer nå i april. De skulle reist til Mallorca i går med Ving og fikk beskjed om at før de kunne få tilbakebetalt alt (UD kom jo med reiseråd) måtte alt være betalt inn. Hun var innstilt på å bare tape de få tusen som var betalt inn og ikke betale inn siste rest. Men endte med å betale inn alt og fikk alt tilbake. Sjekk hva som gjelder for dere. Mulig det er annerledes når reiserådet ikke gjelder så langt frem i tid?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|