|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Koronavirus og ferieplanerNorgesferie og hjemmeferie med litt av hvert av vær og uten hotelloppvartning er normalen år etter år for mange, så det bør være mulig å takle for de fleste av oss uten å klage.
|
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Sv: Koronavirus og ferieplaner
Med leddgikt er utsikten til kald sommer ganske trist. Vet at det påvirker hele året å miste den «behandlingen». Håper virkelig høstferien kan gjennomføres.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvfølgelig taklar vi ein sommar uten ferietur og med meir regn enn sol. Men eg syns likevel at det er lov til å vere litt lei seg for det.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Jeg dør ikke, på ingen måte, men vet at det blir en veldig tung og mørk høst/vinter uten påfyll av sol og varme. For min egen del har jeg innsett at jeg trenger det påfyllet for å fungere og har lagt opp livet mitt etter det. Da er det selvsagt tungt å kutte det ut. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Koronavirus og ferieplanerHotell og luksus er ukjent, men varmen gleder vi oss til. Det skjer ikke at jeg betaler 10000,- i uken for en 50 kvm enkel hytte/annex i Oslofjorden og håper på godt vær. Da blir vi heller hjemme og går på stranda hvis fint vær. Sparer feriepengene til høstferie og tre uker i Spania eller Italia neste sommer.
|
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Sv: Koronavirus og ferieplanerJa, selvfølgelig kan sol og varme være viktig for de som har sykdommer osv. som lindres av dette. Det var derfor jeg skrev "de fleste av oss". Jeg kunne kanskje skrevet mitt innlegg som et svar til liefje, for det var særlig hennes innlegg jeg reagerte på.
|
|
|
|
#7 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Selvsagt overlever jeg, men når denne tråden handler om ferieplaner og mine går i vasken, har jeg vel lov til å si at det ikke akkurat gleder meg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
koko
|
Sv: Koronavirus og ferieplaner7 uker i regn og skodde på Sunnmøre, det blir hivens dette.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|