|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Hvilken farge har den venstre av de to bilene som står ved siden av hverandre? Hvilken av bilene skal man kjøre hvis man vil ta første avkjøring i rundkjøringen, for så å havne i venstre fil?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMANN SOM IKKE TAR ANSVAR!!! Lillesøster har fødselsdag i morgen. Jeg har alltid pleid å ta mer ansvar for feiringer og gaver enn ham, men i år ønsket hun seg noe som er mye mer i hans kompetanseområde enn i mitt. For to uker siden spurte jeg om han kunne sjekke ut om det hun ønsket seg var mulig å skaffe til en pris som gjorde det til en aktuell presang. Ja, da. Det skulle han gjøre. |
|
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Åh, kjenner meg igjen
|
|
#4 |
|
|
Lilla.
|
|
#5 |
|
|
Du skal ligge der den gulgrønne bilen ligger, blinke til høyre, sjekke trafikken rundt (DET ER DETTE VI HAR SPEIL TIL FOLKENS) og blinke deg over til venstre fil ETTER at du har kjørt ut av rundkjøringen. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|