Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
MANN SOM IKKE TAR ANSVAR!!! Lillesøster har fødselsdag i morgen. Jeg har alltid pleid å ta mer ansvar for feiringer og gaver enn ham, men i år ønsket hun seg noe som er mye mer i hans kompetanseområde enn i mitt. For to uker siden spurte jeg om han kunne sjekke ut om det hun ønsket seg var mulig å skaffe til en pris som gjorde det til en aktuell presang. Ja, da. Det skulle han gjøre.
Jeg spurte ham igjen forrige uke. Hans skulle til byen om lørdagen og skulle ordne det.
Jeg spør ham nå på en sms. Og får svar med pris (så han har tydeligvis sjekket nå), og at han ikke vet om det er tilgjengelig.
Dagen er i morgen. Og jeg hadde lagt opp til at vi skulle ha en presang. Jeg har spurt om han kan sjekke om hans foreldre vil spleise, men sagt at jeg synes at vi uansett skal kjøpe det (det er et ganske fornuftig ønske) og at jeg kan kjøpe i byen i morgen om han gir meg noe som helst hint om hva det heter og hvor jeg kan kjøpe det.
Men jeg blir litt lei. Jeg skjønner at han har en krevende jobb, og akkurat i dag er det litt stress, men nettopp derfor prøvde jeg å få ham til å gjøre dette tidligere.
Og, hvis han ikke kom til å gjøre det, så kunne jeg fått beskjed tidligere slik at jeg kunne ordnet det.
|