Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 13:07   #25
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Grattis med knallfin vogn. Jeg er misunnelig, for jeg må vente enda maaange måneder før jeg får trillet min lekre lilla Oth! (Først skal jo bagen brukes)

Jeg tror at det med å ha barnet vendt fra seg kommer mye an på barnet også. Da kommende storebror var liten fant han ut at det var mye morsommere å ligge på magen i vogna eller sitte andre veien for han ville se ut og fremover. Vi hadde da en kombivogn. Da vi kjøpte GT Sport-vogna syntes han det var kjempestas (han var da ca 10 mnd). Noen barn trenger tryggheten av å se den personen som triller vognen, mens andre barn er mer nysgjerrig på hva som skjer rundt dem og klarer seg med å kunne snu seg for så blikkontakt nå og da. Jeg synes jeg fik godt kontakt med min gutt selv om han satt forovervendt.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.