Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-21, 16:56   #901
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Tror vi har en Google home (jeg er beklageligvis gift med en early adopter), men den er ikke tatt i bruk. Vi er allerede helt utslitt av å ROPE til fjernsynet som uansett ikke forstår oss, tolker latter som et spørsmål (og dermed ødelegger all humor) og er generelt fjern.

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 02-02-21, 17:23   #902
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

MEN INN I HELVETE DA, nå skapte dere behov for Google Home her!!!

Gammel 02-02-21, 17:29   #903
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh herregud UGLE-spotify! Jeg ler så jeg nesten knekker.

Om dere vil bli kvitt ønsket om en google home, så bare se serien NeXt.

(Kilde: youtube.com)

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 02-02-21, 18:01   #904
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

MEN INN I HELVETE DA, nå skapte dere behov for Google Home her!!!

Nei, jeg vil heller si TVERT IMOT!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 02-02-21, 18:10   #905
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Det morsomme er at noen av konspirasjonsfolka jeg kjenner som ikke vil ha vaksine fordi Bill Gates har mikrochip i den, synes Google Home og slike ting er skikkelig stas.

Ikke helt konsekvent i overvåkingsredselen sin der altså.

Gammel 02-02-21, 18:11   #906
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nei, jeg vil heller si TVERT IMOT!

Jeg kan ikke leve uten. Jeg kan dimme lysene på kjøkkenet mens jeg kutter grønnsaker. Livet ble ikke det samme etter dette.

Gammel 02-02-21, 19:19   #907
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Google home.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 02-02-21, 19:33   #908
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Åh herregud UGLE-spotify! Jeg ler så jeg nesten knekker.

Om dere vil bli kvitt ønsket om en google home, så bare se serien NeXt.

(Kilde: youtube.com)

Eller en dele episoder fra Black Mirror når jeg tenker meg om.

Gammel 03-02-21, 09:46   #909
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Treningssenteret mitt åpner i dag, og jeg bor på andre siden av kommunegrensen. Så lenge som jeg fjernadopterte det før jeg endelig tok mot til meg og gikk dit, burde det skjønne at det er mitt nå, treningssenteret.

Det verste er at jeg stemte mot sammenslåing av kommuner, så jeg har ikke engang noen å skylde på.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 10:29   #910
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

PIGGING! Jeg får vondt i hodet.

Gammel 03-02-21, 11:41   #911
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Og hva er det med å snakke samtidig som man GJESPER! Det er jo for pokker umulig å forstå en setning som består utelukkende av VOKALER! Og dessuten er det jævlig UHØFLIG! Jeg trenger for svarte ikke å studere DRØVELEN din, og telle de jævla plombene dine mens du signaliserer at det å snakke med meg er det kjedeligste du kan tenke deg. Og nei, det hjelper ikke at vi er i familie. Det er uhøflig UAN-POKKER-FORBANNA-SETT!

Kan du overhodet ikke unngå å gjespe midt i en setning så stopp å snakke, gjesp diskret, unnskyld deg gjerne, og fortsett der du slapp. Hvor vanskelig er det?

HVORFOR I HELVETE tror folk at de som gjesper midt i en samtale gjør det fordi de kjeder seg?

Gammel 03-02-21, 11:52   #912
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

HVORFOR I HELVETE tror folk at de som gjesper midt i en samtale gjør det fordi de kjeder seg?

Jeg TROR ikke at de kjeder seg, men det er det jævla SIGNALET man sender ut, særlig når man ikke gjør en DRITT for å være diskret, men gjesper åpenlyst, gaper høyt og setter på LYD i tillegg. Det er så jævla UHØFLIG. Og det kommer i tillegg til at gjespesnakking er føkkings UFORSTÅELIG! Det er på samme måte som om man skulle se utallige ganger på klokka i en samtale med noen. Joda, de lurer sikkert bare på hva klokka er, for en god grunn, men gidder man ikke komme med en unnskyldning eller forklaring er det tydelige signalet man sender ut "Er du ikke ferdig snart?".

Det handler om respekt for den du snakker med.

Gammel 03-02-21, 12:02   #913
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Folk som i kommentarfeltet i nettaviser syter over at en sak er bak betalingsmur.
AVISENE MÅ HA INNTEKTER, DET ER IKKE GYLDNE TIDER FOR DEM HELLER OG DET ER INGEN MENNESKERETT Å HA GRATIS TILGANG TIL ALT MAN VIL!!!

Gammel 03-02-21, 12:07   #914
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig Syrinx, dette irriterer jeg meg også over! Hvis ingen betaler for abonnement vil vi sitte igjen med kun gratisaviser stappfulle av KLIKKSAKER og REKLAME! Vil du ha aviser med KVALITET, så betal for helvete ABONNEMENT!

Gammel 03-02-21, 12:18   #915
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Folk som i kommentarfeltet i nettaviser syter over at en sak er bak betalingsmur.
AVISENE MÅ HA INNTEKTER, DET ER IKKE GYLDNE TIDER FOR DEM HELLER OG DET ER INGEN MENNESKERETT Å HA GRATIS TILGANG TIL ALT MAN VIL!!!

Hør hør. Takk for at du fikk sytetråden inn på rett spor. Det begynte å bli nesten koselig med hunder som snakker med dataprogrammer og slikt. SKJERPINGS FOLKENS, DET SKAL IKKE VÆRE FINE TING I DENNE TRÅDEN. Takk for oppmerksomheten.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 12:32   #916
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvorfor er det greit å la kattene gå ute hele dagen, sånn at de DRITER i MIN hage? Jeg er SÅ LEI av å spa kattemøkk!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 13:18   #917
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Hvorfor er det greit å la kattene gå ute hele dagen, sånn at de DRITER i MIN hage? Jeg er SÅ LEI av å spa kattemøkk!

Kan du be eierne sette ut kattedoer som de kan gå i istedet for hagen din? Vet det har funket for flere med det problemet. (Katter bør også ha et sted å være inne på vinteren, pelsen deres er ikke ment å holde ute kulde, men varme.)

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 13:28   #918
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Fordi katteeiere mener det ikke er NATURLIG at katter skal være inne eller passes på ute. DET ER DA F... IKKE NATURLIG FOR BIKKJENE HELLER, men likevel blir det ramaskrik om en hund driter uten at det blir plukket opp. Jeg synes dritt fra katter er like ille som fra bikkjer og synes det er kjipt at vi må se oss for overalt i vår egen hage for det er så J...... mange katter i nabolaget.

Gammel 03-02-21, 13:32   #919
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Kan du be eierne sette ut kattedoer som de kan gå i istedet for hagen din? Vet det har funket for flere med det problemet. (Katter bør også ha et sted å være inne på vinteren, pelsen deres er ikke ment å holde ute kulde, men varme.)

Får sende ut en epost og spørre - vi er 12 hus, med minst seks katter og tre (gneldrete) bikkjer. Det holder i grunn.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 13:58   #920
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alarmtekniker.
Er det så JÆLIG vanskelig å være LITT mer konkret enn ankomst mellom 12 og 15?
Noen må ta FRI fra jobb for sånt. For faen.
Og alle de JÆVLA spørsmålene.
Blabla, flere røykvarslere?Blablabla flere magnetlåserblabla, åh, vil du ikke ha kamera, blablamå hente på lagret da, blablakoblet til internett eller mobildatablabla.
JESUS, kan du bare skifte den sentralen som er gåen!!!!!!!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.