|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#901 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTror vi har en Google home (jeg er beklageligvis gift med en early adopter), men den er ikke tatt i bruk. Vi er allerede helt utslitt av å ROPE til fjernsynet som uansett ikke forstår oss, tolker latter som et spørsmål (og dermed ødelegger all humor) og er generelt fjern.
|
|
#902 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMEN INN I HELVETE DA, nå skapte dere behov for Google Home her!!!
|
|
#903 |
|
Glamorøs
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TÅh herregud UGLE-spotify! Jeg ler så jeg nesten knekker. (Kilde: youtube.com)
|
|
#905 |
|
Tatt på
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet morsomme er at noen av konspirasjonsfolka jeg kjenner som ikke vil ha vaksine fordi Bill Gates har mikrochip i den, synes Google Home og slike ting er skikkelig stas.
|
|
#906 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg kan ikke leve uten. Jeg kan dimme lysene på kjøkkenet mens jeg kutter grønnsaker. Livet ble ikke det samme etter dette.
|
|
#908 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Eller en dele episoder fra Black Mirror når jeg tenker meg om.
|
|
#909 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTreningssenteret mitt åpner i dag, og jeg bor på andre siden av kommunegrensen. Så lenge som jeg fjernadopterte det før jeg endelig tok mot til meg og gikk dit, burde det skjønne at det er mitt nå, treningssenteret.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
#910 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TPIGGING! Jeg får vondt i hodet.
|
|
#911 |
|
ekstremt trøtt
|
HVORFOR I HELVETE tror folk at de som gjesper midt i en samtale gjør det fordi de kjeder seg?
|
|
#912 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Jeg TROR ikke at de kjeder seg, men det er det jævla SIGNALET man sender ut, særlig når man ikke gjør en DRITT for å være diskret, men gjesper åpenlyst, gaper høyt og setter på LYD i tillegg. Det er så jævla UHØFLIG. Og det kommer i tillegg til at gjespesnakking er føkkings UFORSTÅELIG! Det er på samme måte som om man skulle se utallige ganger på klokka i en samtale med noen. Joda, de lurer sikkert bare på hva klokka er, for en god grunn, men gidder man ikke komme med en unnskyldning eller forklaring er det tydelige signalet man sender ut "Er du ikke ferdig snart?".
|
|
#913 |
|
koko
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TFolk som i kommentarfeltet i nettaviser syter over at en sak er bak betalingsmur.
|
|
#914 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THelt enig Syrinx, dette irriterer jeg meg også over! Hvis ingen betaler for abonnement vil vi sitte igjen med kun gratisaviser stappfulle av KLIKKSAKER og REKLAME! Vil du ha aviser med KVALITET, så betal for helvete ABONNEMENT!
|
|
#915 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Hør hør. Takk for at du fikk sytetråden inn på rett spor. Det begynte å bli nesten koselig med hunder som snakker med dataprogrammer og slikt. SKJERPINGS FOLKENS, DET SKAL IKKE VÆRE FINE TING I DENNE TRÅDEN. Takk for oppmerksomheten. |
|
|
|
|
#916 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvorfor er det greit å la kattene gå ute hele dagen, sånn at de DRITER i MIN hage? Jeg er SÅ LEI av å spa kattemøkk!
|
|
#917 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Kan du be eierne sette ut kattedoer som de kan gå i istedet for hagen din? Vet det har funket for flere med det problemet. (Katter bør også ha et sted å være inne på vinteren, pelsen deres er ikke ment å holde ute kulde, men varme.)
|
|
#918 |
|
ekstremt trøtt
|
Fordi katteeiere mener det ikke er NATURLIG at katter skal være inne eller passes på ute. DET ER DA F... IKKE NATURLIG FOR BIKKJENE HELLER, men likevel blir det ramaskrik om en hund driter uten at det blir plukket opp. Jeg synes dritt fra katter er like ille som fra bikkjer og synes det er kjipt at vi må se oss for overalt i vår egen hage for det er så J...... mange katter i nabolaget.
|
|
#919 |
|
Dragedytteren
|
Får sende ut en epost og spørre - vi er 12 hus, med minst seks katter og tre (gneldrete) bikkjer. Det holder i grunn.
|
|
#920 |
|
Rockesøster
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAlarmtekniker.
![]() |
|
|