Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ambulanse nektet å ta med seg voldsoffer (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-07, 17:40   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Jeg tror at dette aldri aldri aldri hadde skjedd med min mann, dersom han hadde snakket til noen som spilte fotball nær babyen i parken og han ble slått ned. Aldri i livet. Og det som mine ikke-hvite venner og bekjente opplever fra ulike offentlige tjenestemenn som jobber nær brukerne og problemene, det jeg selv har sett av menneskeforakt i disse etatene gjør at jeg ikke er i tvil. Sorry. Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg stolte 100 % på at man fikk like god eller dårlig behandling enten man er hvit eller svart.

De eneste hvite som antagelig ville fått like elendig behandlig n som Ali fikk, ville vært en skikkelig sliten rusmisbruker. Og jeg synes ikek det er ålreit heller. Jeg blir helt av å bo i et land og leve i et samfunn der de som jobber med og blant de svakeste for å ordne opp og hjelpe til blir så dårlig tatt vare på og har så lite etisk oppfølging at de får oppføre seg slik.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.