Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kaster du hva som helst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 11:35   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg tippar ei 90%, 5%, 5%-fordeling...i den rekkefølga.

Tja, det var vel mer 70-20-10, men kategori 1 og 2 var jo egentlig den samme, noe han burde innsett med en gang. Det er i hvert fall litt fullt hos oss. Av uoppakkede kasser, selvsagt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 11:42   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Tja, det var vel mer 70-20-10, men kategori 1 og 2 var jo egentlig den samme, noe han burde innsett med en gang. Det er i hvert fall litt fullt hos oss. Av uoppakkede kasser, selvsagt.

Så i prinsippet bomma eg berre med 5%

Eg har vurdert bibliotek i nyehuset, men er ikkje heilt sikker på om eg har plass til det.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 11:43   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har vurdert bibliotek i nyehuset, men er ikkje heilt sikker på om eg har plass til det.

Bygger du et hus som ikke har plass til bibliotek?!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 11:44   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og eg som vurdere bygge PÅ for å få plass til et...

Gammel 18-09-06, 21:59   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Og eg som vurdere bygge PÅ for å få plass til et...

Det skal vi. Flere soverom, nytt kjøkken, nytt bad, nytt vaskerom og bibliotek. Om halvannet år tenker jeg.

Jeg er ikke flink til å kaste forresten. Til nød gi bort.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 22:41   #6
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har blitt flinkere til å kaste og gi bort med årene, men jeg skulle gjerne vært enda flinkere. Jeg er nok en samler, og det er ikke noe særlig når man bor i pappeske.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 11:54   #7
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså...det har seg slik atte...eg skal ha bibliotek/leikerom, men ikkje slikt kosebibliotek som eg vil ha .

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 12:25   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja kaster med rund hånd, er ikke så glad i ting, de som var her hjemme hos meg så kanskje det

Så når jeg føler jeg har for mye, så havner det ofte på loftet, for deretter å bli kastet evt gitt bort

Er ikke knyttet til mange av tingene mine, så

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 13:38   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har store problemer med å kvitte meg med ting. Sjøl om det er ting som kanskje andre kan få bruk for, så er det ikke lett ("dette var jo nesten en gave...").

Men det som er minst like ille, er at mannen min er verre enn meg (denne kan jo Storebror kanskje få bruk for på hybelen...NEI NEI, kast ikke rørstumpene! Tenk om vi får lekkasje...).

Ja, så det er ikke så minimalistisk hos oss kan man si. Jeg venter på sammenbruddet, der jeg bare går fullstendig bananas, kaster alt og maler alle rom hvite.

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 14:30   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kaster ikke smykker, nei. Ikke bøker, ikke ting som har en viss verdi i cash eller sentiment. Jeg gir klær til Frelsesarmeen to ganger i året, jeg gir videre barnetøy som går på rundgang, jeg kaster eller gir bort/donerer ting jeg ikke liker uten blygsel osv. Min sjels elskede er oppvokst hos folk som må bruke 2 mnd på å rydde et rom, som må parkere ved siden av garasjen fordi det ikke er lpass til biler der, sov, så han har litt problemer med å kvitte seg med ting. Men han lærer. Vi har feks fått en felles forståelse av at det er greit å kaste t-skjorter og boksere ( ) med hull, sko som ikke virker lenger eller ting man ikke har brukt på lenge lenge.

Gammel 18-09-06, 11:46   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har planene klare for mitt!!!
Må bare få tatt badet nede i kjelleren først...så er det biblioteket sin tur!!! Å herremin hatt som jeg gleder meg!!!!

Gammel 20-09-06, 10:30   #12
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kaster ikke bøker, cd, filmer eller fotografier PUNKTUM. Har blitt flinkere til å kaste 15 år gamle regninger og skriv derimot. Jeg har fortsatt en kulepenn jeg fikk av venninne i 2.klasse, snakker da ikke om vgs.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.