Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Konspirasjonsteoretikere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-21, 20:05   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konspirasjonsteoretikere

Heldigvis veldig få, bare to av mine FB-venner som jeg kommer på, men jeg har ikke nok kontakt med dem til å gidde å gå inn i noen diskusjon (en jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen, som jeg ikke har snakket med siden vi sluttet der, og en jeg brukte å sitte barnevakt for da hen var liten, men heller ikke hatt kontakt med etter at hen ble voksen).

Det vil si jeg har hatt enkelte svar eller kommentarer til noen av innleggene, men det har vært mer av typen påpeke faktafeil, lenke til artikler som tilbakeviser påstander, faktasjekk o.l. Og bare til den ene av dem, den som er saklig og formulerer seg skremmende godt og overbevisende. Den andre skriver konsekvent på dialekt, og fyller på med usakligheter, der gidder jeg ikke å løfte en finger for å kommentere noe som helst, verken om korona, klima eller Donald Trump. Det er ikke verdt kaloriene.

Sist redigert av My : 04-05-21 kl 20:29.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-21, 20:27   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det vil si jeg har hatt enkelte svar eller kommentarer til noen av innleggene, men det har vært mer av typen påpeke faktafeil, lenke til artikler som tilbakeviser påstander, faktasjekk o.l. Og bare til den ene av dem, den som er saklig og formulerer seg skremmende godt og overbevisende. Den andre skriver konsekvent på dialekt, og fyller på med usakligheter, der gidder jeg ikke å løfte en finger for å kommentere noe som helst. Det er ikke verdt kaloriene.

Ja, det er mer skremmende med dem som kan formulere seg, og som man i utgangspunktet skulle tro ikke ville falle for sånt sprøyt. Disse to jeg nevnte i første innlegg er langt forbi fornuft, men jeg kjenner også et par andre, som i hovedsak virker oppegående, men som heller til å mene at corona ikke er verre enn en vanlig influensa, og at hvis du tar store nok doser d-vitamin er du bedre rustet mot sykdom enn hvis du tar vaksine.

Gammel 04-05-21, 20:40   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Lyspære

Jeg kjenner egentlig ikke noen jeg omgås eller har noe med å gjøre. Dvs. i så fall er jeg flink til å overse dem og late som de ikke finnes. Omgangskretsen min begrenser jeg til de jeg liker å ha kontakt med. En av kollegaene mine er på bærtur og snakket om Clinton sine babyer i murkjellern allerede høsten 2016. Det førte til at alle påstander hen kom med ble tatt i mot med en god porsjon salt. Heldigvis sluttet hen i fjor vår. For å flytte med partneren. Til USA. Jeg aner ikke om de faktisk kom inn.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.