|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KonspirasjonsteoretikereHeldigvis veldig få, bare to av mine FB-venner som jeg kommer på, men jeg har ikke nok kontakt med dem til å gidde å gå inn i noen diskusjon (en jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen, som jeg ikke har snakket med siden vi sluttet der, og en jeg brukte å sitte barnevakt for da hen var liten, men heller ikke hatt kontakt med etter at hen ble voksen).
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-05-21 kl 20:29. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Konspirasjonsteoretikere
Ja, det er mer skremmende med dem som kan formulere seg, og som man i utgangspunktet skulle tro ikke ville falle for sånt sprøyt. Disse to jeg nevnte i første innlegg er langt forbi fornuft, men jeg kjenner også et par andre, som i hovedsak virker oppegående, men som heller til å mene at corona ikke er verre enn en vanlig influensa, og at hvis du tar store nok doser d-vitamin er du bedre rustet mot sykdom enn hvis du tar vaksine.
|
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KonspirasjonsteoretikereJeg kjenner egentlig ikke noen jeg omgås eller har noe med å gjøre. Dvs. i så fall er jeg flink til å overse dem og late som de ikke finnes. Omgangskretsen min begrenser jeg til de jeg liker å ha kontakt med. En av kollegaene mine er på bærtur og snakket om Clinton sine babyer i murkjellern allerede høsten 2016. Det førte til at alle påstander hen kom med ble tatt i mot med en god porsjon salt. Heldigvis sluttet hen i fjor vår. For å flytte med partneren. Til USA. Jeg aner ikke om de faktisk kom inn. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|