Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge grånende hår selv?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-21, 20:17   #25
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge grånende hår selv?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg bruker koronatida til å slutte med farging, og lære meg å leve med mine naturlige grå striper. Feiga dessverre ut til 17. mai i fjor, men har holdt meg hard siden, nå her jeg 1 års ettervekst og gleder meg til restene av gulna hjemmefarging blir borte. Jeg hadde helfarga hår, og innbiller meg at det ser verre ut med ettervekst ved helfarging enn ved striper.

Jeg og. Siste farging/striping var 28.2 i fjor. Jeg hadde både farging og litt lysere striper. Så helt grusomt ut en lang periode, men bedre ettersom etterveksten ble lengre. Nå er det farga håret ytterst ganske så guloransj, men jeg må spare litt til før jeg kan klippe av en del. Vil ikke ha for kort hår.
Mitt tips for farget hår som får gulskjær er å bruke blåsjampo. Det demper det gule til en viss grad, men ikke når det gulskjæret har fått satt seg skikkelig. Jeg har en gang etter jeg sluttet å farge håret gjort glossing og det funka kjempe bra.
Nå vurderer jeg egentlig å legge inn mer grå striper. Håret mitt er litt blasst i fargen.
Jeg skjønner at å slutte farge ettevekst ikke er bare bare altså. Det er noe herk mens det står på.

Sist redigert av Obelix : 21-05-21 kl 08:43.
Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.