Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge grånende hår selv?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-21, 10:15   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge grånende hår selv?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg bruker en farge som dekker grått, som er lysere enn min egen farge. For meg er det lettere å skjule det grå som dukker opp når all hårfargen er lysere enn hvis jeg har en mørkere blond farge over det hele. Jeg farger bare i hodebunnen.

Ja, det har jeg også gjort, men det blir litt sånn bob-bob. Går du til frisøren innimellom eller er dette det eneste? Jeg kjenner også på at jeg er litt gnien, koster 2500-3000 hver gang hos frisøren og tar en liten evighet. Det funker greit å etterfarge slik en gang, men etter det blir det for langt ut til de blekede stripene.

Jeg er "lyshåret" - dvs det er jo veldig lenge siden jeg var det, men var jo det da jeg var liten, og har lys hud og blå øyne. Nå er det kommunebeige med grå striper. Og tilleggsmoment er at jeg føler meg skitten hvis jeg ikke farger håret. At håret blir fett i hodebunnen hvis det er helt ubehandlet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.