|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?
Det er kanskje noe med at Norge er et landstrakt land. Om østlendinger opplever overraskende snø som skaper snøkaos (noe som skjer hvert år), så blir dette slått opp stort i landsdekkende aviser - med grafer, illustrasjoner og masser av bilder. Skjer det samme f.eks i trøndelag (som heller ikke har nærlig snøfulle vintere engentlig) blir det nevn i lokalavisene. Klart: Det er ikke så mange som bor her..(og vi legger tydeligvis om til vinterdekk tidligere
|
|
|
#2 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Ja, helt enig.
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Uforglemmelig at Dorthe Skappel satt på Skavland og klaget over at det var mye verre for henne enn for andre å bli eldre - for hun var jo så vant til å være pen...
Det gjør jeg stadig - selv om det igrunnen er selvmotsigende.
HELDIGVIS er ikke min mann slik. Det hadde blitt skilsmisse og evig bitterhet om han ikke hadde hatt forståelse for hvor slitsomt jeg syntes det var å være "bare hjemme" da jeg var i min første barselspermisjon. Ungen gråt og jeg gråt - og på kjøkkenet hopet oppvasken seg opp...
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Jeg skjønner at det høres litt (<- understatement!) uspiselig ut, men jeg kan godt tenke meg det er sant.
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Kan det tenkes at en nyhet som gjelder sånn omtrent halve landets befolkning faktisk fortjener å slås stort opp selv om denne halvdelen bor på et forholdsvis lite (i norsk målestokk) geografisk område? Når det er sagt, så er det vel vanligvis tabloidene som er mest opptatt av dette og lager krigstyper av det og de avisene er jo ikke stort å bry seg om i utgangspunktet.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Joda - og jeg må innrømme at det er helt greit å klage - så lenge vi får lov å gjøre narr
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Ser jo nå at siden "piggene kom ut" her inne så skulle jeg nok forklart meg litt bedre slik som Bauche. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Jeg hadde garantert klaget masse hvis jeg bodde der. :har selvinnsikt:
|
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tar piggstruttingen på min kappe, og ser nå at jeg lot innlegget ditt bli offer for noe som egentlig er en annen debatt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|