|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kreasjonisme vs. Darwin - er det lov å bli litt skremt?
Jeg sikter igrunnen ikke til homofili, for det var vel egentlig ikke endel av diskusjonen opprinnelig. Jeg ser liksom ikke noe sammenheng mellom evolusjon og homofili?
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
I innlegget under her (som var det jeg quotet deler av) uttaler du deg om homofili, derfor spant jeg videre på det. Grunnen til at jeg spurte som jeg gjorde, var at det kunne tolkes dithen at du antydet at pedofili kunne tolereres.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
OK, jeg syns det er ekstremt å tale i tunger og fortelle små barn at djevelen kommer ned i halsen deres og kveler dem hvis de åpner øynene under bønnen. Jeg syns det er ekstremt av ungdomsprester å oppfordre barn å gå hjem å knuse sine foreldres countrymusikksamlinger (om enn litt komisk) siden musikk fører til synd, jeg syns det er ekstremt å skulle frelse under hver eneste gudstjeneste og lage stort baluba rundt det, jeg syns det er ekstremt å demonstrere mot syndig oppførsel i homofiles begravelser og på abortklinikker, å skulle demonstrere mot naturfagsundervisning, forlange at enkelte bøker blir brent .. listen er lang.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Det kan ikke jeg. Jeg kan på ingen måte respektere at noen mener det er GREIT å mishandle barn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|